Iphone 4 verbinden met Allshare op een samsung led tv discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een nieuwe samsung led tv gekocht waar de functie allshare op zit. Weet iemand hoe ik mijn iphone kan verbinden met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 verbinden met Allshare op een samsung led tv
Hallo,
Ik heb net een nieuwe samsung led tv gekocht waar de functie allshare op zit. Weet iemand hoe ik mijn iphone kan verbinden met allshare?? heb overal gezocht op internet maar kan het nergens vinden helaas... Ik hoor het graag!! (TV Remote werkt wel perfect!!) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
samsung UE40D8000
Ik krijg niet eens tv remote aan de gang, er is alleen een demo mode op de iphone???
ze werken alle2 in hetzelfde Wi-Fi netwerk, allshare begrijp ik ook niet maar dat blijkt nu alleen met samsung apparatuur te werken? |
|
|||
|
|||
gebruik imediashare. werkt perfect met een samsung tv
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router | jada5 | iPad algemeen | 6 | 10-05-11 10:20 |
iPhone 3GS case met flas led light voor de camera | roobbai | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 07-10-10 19:26 |
video bellen van een iphone 4 naar een samsung H1 | Pdeb1993 | Muziek, foto & video | 3 | 01-09-10 08:31 |
een programa om met een beveiligde Wi-Fi te verbinden | maurice1991 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-08-10 00:42 |
Iphone verbinden met Samsung Wep 180 headset | Bart010 | iPhone algemeen | 1 | 26-09-08 11:52 |
|
|