//

Iphone 4 verbinden met Allshare op een samsung led tv

Iphone 4 verbinden met Allshare op een samsung led tv discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een nieuwe samsung led tv gekocht waar de functie allshare op zit. Weet iemand hoe ik mijn iphone kan verbinden met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-11, 23:44
PRCONE PRCONE is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Question Iphone 4 verbinden met Allshare op een samsung led tv

Hallo,

Ik heb net een nieuwe samsung led tv gekocht waar de functie allshare op zit. Weet iemand hoe ik mijn iphone kan verbinden met allshare?? heb overal gezocht op internet maar kan het nergens vinden helaas... Ik hoor het graag!! (TV Remote werkt wel perfect!!)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-11, 10:40
PRCONE PRCONE is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apple109 Bekijk bericht
Volgens mij is dat niet mogelijk. Allshare is iets waar (alleen) Samsung telefoons gebruik van kunnen maken. Misschien is de GEAR4 Remote wat voor je of de L5 remote. Zijn beide leuke oplossingen! hieronder heb ik wel een linkje naar de GEAR4 remote:

Gear4 Unity Remote Apple iPhone / iPod - MP3shop.nl
Bedankt voor je reactie! Ik heb al een app (TV Remote) waarmee ik mijn tv kan bedienen(werkt perfect en is gratis!), maar zoek dus iets waarmee ik draadloos mijn muziek,foto's en video's kan afspelen via allshare op mijn tv. Heb zojuist samsung gebeld maar kreeg de melding dat ik het kon proberen, maar garanderen kunnen ze het niet (dat heb ik uiteraard al geprobeerd!).
  #3  
Oud 15-04-11, 14:08
bprins bprins is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Bovenkarspel
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar bprins
Standaard samsung UE40D8000

Ik krijg niet eens tv remote aan de gang, er is alleen een demo mode op de iphone???
ze werken alle2 in hetzelfde Wi-Fi netwerk, allshare begrijp ik ook niet maar dat blijkt nu alleen met samsung apparatuur te werken?
  #4  
Oud 04-08-11, 22:24
A4-tje A4-tje is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

gebruik imediashare. werkt perfect met een samsung tv
  #5  
Oud 10-12-12, 00:42
marcelkraan marcelkraan is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Velsen Zuid
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A4-tje Bekijk bericht
gebruik imediashare. werkt perfect met een samsung tv
die rocked echt dat progje..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router jada5 iPad algemeen 6 10-05-11 10:20
iPhone 3GS case met flas led light voor de camera roobbai Ontwikkelen voor iOS 0 07-10-10 19:26
video bellen van een iphone 4 naar een samsung H1 Pdeb1993 Muziek, foto & video 3 01-09-10 08:31
een programa om met een beveiligde Wi-Fi te verbinden maurice1991 Jailbreak apps en thema's 4 18-08-10 00:42
Iphone verbinden met Samsung Wep 180 headset Bart010 iPhone algemeen 1 26-09-08 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.