//

Ze willen van de ...

Ze willen van de ... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ... abbonomenten af waarbij je een 2jarig contract heb en een nieuwe telefoon bij krijgt! Kabinet gezeur wilt ervanaf! " om ons te beschermen!" Beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-07, 10:03
Ravens Ravens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: In Rotterdam
Berichten: 53
Standaard Ze willen van de ...

... abbonomenten af waarbij je een 2jarig contract heb en een nieuwe telefoon bij krijgt! Kabinet gezeur wilt ervanaf! " om ons te beschermen!"


Beetje zonde
__________________
www.los-locos.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-07, 14:48
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravens Bekijk bericht
... abbonomenten af waarbij je een 2jarig contract heb en een nieuwe telefoon bij krijgt! Kabinet gezeur wilt ervanaf! " om ons te beschermen!"


Beetje zonde
Sommige mensen kennen zich idd niet in bedwang houden
Zo-ie-zo 2jarig contract... wie doet dat nou

Alhoewel hoorde ik ook over stil zwijgende verlengingen maar zover ik weet worden mobiele abonnementen buiten de contractsperiode enkel per maand verlengd!
En volgens mij sturen de meeste providers wel een melding (vaak met een aanbieding) als iemand tegen die tijd wel mag verlengen! Dus het is gewoon laksheid van de mensen dat het mis gaat + 75% lees niet...
  #3  
Oud 17-10-07, 18:28
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ge-wel-dig id. Ik heb altijd al het gevoel dat je redelijk wordt afgezet door die 2 jaar abbo's maar ik vraag me af of mensen hier nou op zitten te wachten...

Echter heb ik altijd prepaid en dat is dan ietsie duurder bellen maar zo veel bel ik tog niet...

Greetz, Stiruam
  #4  
Oud 17-10-07, 19:00
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Hier in België is dat al lang zo, maar ik vond het principe juist goed!
Niemand verplicht jou een abonnement te nemen (behalve in het geval van de iPhone natuurlijk).
Je kan dus kiezen, ik betaal voor mijn GSM en neem Pre-Paid.
Ik krijg mijn GSM gratis, of voor enkele euros en betaal gedurende 2 jaar een abonnement.

Maar volgens mij heeft die ook wel iets met Europese richtlijnen te maken? (Of zit ik nu volledig fout?)
  #5  
Oud 17-10-07, 19:04
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Geen id volgens mij heeft frankrijk zelfs een "unlocken na een half jaar moet zijn toegestaan door provider" wet! (gelezen ivm orage iPhone in france) maar dat van 2 jaar is volgens mij door de Eu vastgesteld anders had je wel een 3 jaar abbo kunnen afsluiten denk ik en dat zie je nooit in NL noch DE of Swiss

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij sync van ipod touch willen de apps niet jeff123 Archief 1 22-09-09 22:02
Video: video's willen niet op iPhone Dilum2444 Muziek, foto & video 3 20-05-08 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.