video's willen niet op iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met movavi Videosuite 4.4 video's van Stargate Atlantis van avi naar mp4 gezet. nu probeerde ik ze op mijn iphone te zetten, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video's willen niet op iPhone
Ik heb met movavi Videosuite 4.4 video's van Stargate Atlantis van avi naar mp4 gezet. nu probeerde ik ze op mijn iphone te zetten, en somige video's gaan er op, maar sommige worden gwn niet overgezet. Je kan ook niet gwn video's naar iphone slepen. Ik heb ook al een aparte afspeellijst gemaakt, en die op mijn iphone gezet, maar niets werkt. Ik heb al 3 verschillende programma's gebruikt om ze in mp4 te zetten, maar 2 hadden zo een tekst in beeld (mp4 converter en ???) en de andere was te moeilijk om te begrijpen (handbrake). Weet iemand een oplossing of een ander en goed programma?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
js Videora iphone converter
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Bedankt. werkt uitstekend nu.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vervangen, jailbroken apps willen er niet meer op | Wuzz | iPhone Apps | 2 | 15-01-11 15:32 |
Foto's willen niet op iPhone? | Delvenaartje | Muziek, foto & video | 0 | 13-10-10 17:08 |
apps op pc en iphone willen niet synchroniseren | arno100 | iPhone Apps | 4 | 22-01-10 16:21 |
|
|