Film doet het niet op de iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen!! Ik heb via video era een film geconverteert naar Mp4 formaat, en als ik bij video's de film selecteer geeft hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film doet het niet op de iphone
Wie kan me helpen!!
Ik heb via video era een film geconverteert naar Mp4 formaat, en als ik bij video's de film selecteer geeft hij aan dat de film niet afgespeelt kan worden, hij is wel groot ongeveer 1200 MB maar ik denk niet ddat het door dat komt. wie heeft een oplossing voor me?? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet voortaan je post in de goede topic svp
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Hallo 0000, ik heb hetzelfde probleem. Ik begrijp het antwoord van Michael niet. Wanneer iemand hier antwoord op heeft hoor ik het graag
|
|
||||
|
||||
Anders neem je de Allok converter, ik gebruik hem al heel lang en het werkt perfect
hier de link --> Allok Video to MP4 Converter - Convert AVI to MP4, MPEG to MP4, WMV to MP4
|
|||
|
|||
ja thanks mario ik heb het gedaan en het is gelukt goeie programma moet ik zeggen hoor.
|
|
|||
|
|||
Hoelang doet het programma over een dvd film van ongeveer 1,5 uur? Ben op zoek naar een snel programma om te converteren. Ik had pinnacle mobile media center, maar is blijkbaar niet meer compatibel met vista en kan ook geen ondertitels aan, maar ging wel snel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lijkt erop dat ie de VOB-bestanden afzonderlijk converteert en dan heb je dus geen doorlopende film meer.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
Film doet het niet op de iphone | 0000 | Archief | 1 | 03-05-08 12:34 |
|
|