Help aub!! Video: '' This movie could not be played " , Ipod : Geen geluid meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Help aub!! Jongens , Meisjes , Mannen , Vrouwen , Computernerd , Telefoonverkoper , Vrachtwagenchauffeur , Captain of Industry of Internetheld : Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help aub!! Video: '' This movie could not be played " , Ipod : Geen geluid meer
Help aub!! Jongens , Meisjes , Mannen , Vrouwen , Computernerd , Telefoonverkoper , Vrachtwagenchauffeur , Captain of Industry of Internetheld : Ik heb een probleem ik heb een 16 gb iphone 1.1.4 en sinds gisteravond zegt mijn iphone wanneer ik een video wil afspelen in youtube of in me ipod : '' This movie could not be played '' wat kan ik hier aan doen en is het nog te maken ??? Maar dit is niet het enige ook de Ipod speelt geen muziek meer af je klikt er wel op maar hij begint niet bij afspelen hij blijft bij 0.00 staan en je hoort dus ook geen geluid!
Is er aan deze 2 problemen iets te doen of is dit niet meer te repareren? Iphone 16gb 1.1.4 Geinstalleerde applicaties: Games: - iCopter - Pool Multimedia: -MxTube ( Zegt ook : '' This movie could not be played '' ) Productivity -Sketches System -BSD Subsystem -Installer -Summerboard Themes: -Sexy Toys: -Ledbanner -Light -Shaver Tweaks: -Aqwoah Battery -Kb (Woordvoorspelling uitzetten) Utilities: -Alarm -Capture -Make it mine Wallpaper: ViO's Girls Wallpaper Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Wouter van der Poel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier... HELP!
Arjan |
|
|||
|
|||
Ah... al opgelost. Probeer op je iPhone eens het volgende: ga naar instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen
|
|
|||
|
|||
Dank
Hartstikke bedankt, Dit lost beide problemen op !!
|
|
||||
|
||||
Dat probleem heb ik ook gehad, was even bang toen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod reageert nergens meer op na herstel, help aub! | NLD | Jailbreak | 2 | 08-05-11 19:38 |
Video: Mappen in "ipod/video" gedeelte | Funkel | Muziek, foto & video | 2 | 18-03-10 15:45 |
Help AUB geen geluid meer uit iphone!!! | iphonecollega | Unlock [archief] | 23 | 15-06-08 18:11 |
Foto: "this movie can not be played" error youtube | Maxman | Muziek, foto & video | 8 | 05-03-08 23:49 |
|
|