//

iPod reageert nergens meer op na herstel, help aub!

iPod reageert nergens meer op na herstel, help aub! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb mijn iPod (4G, 32GB) nu enkele maanden en heb hem na een hoop gedoe eindelijk op jailbreak 4.3.1 gekregen, maar de accu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-11, 04:10
NLD NLD is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard iPod reageert nergens meer op na herstel, help aub!

Beste,

Ik heb mijn iPod (4G, 32GB) nu enkele maanden en heb hem na een hoop gedoe eindelijk op jailbreak 4.3.1 gekregen, maar de accu deed het zo slecht dat ik hem toch maar is op de jailbreak van 4.3.3 wou zetten.

In iTunes geprobeerd te bijwerken/te herstellen maar hierbij kreeg ik steeds de foutmelding error 3194. Ook via Redsn0w 0.9.6rc15 niet gelukt doordat hij gewoonweg dan aangaf op mijn monitor dat de jailbreak was gelukt maar op de iPod zelf was er niets verandert.

Nu net via het menu van de iPod geprobeerd hem alsnog te herstellen (Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in>Wis alle inhoud en instellingen). Hierna kwam het gebruikelijke laad rondje in beeld en dit is nu al zo'n +/- 45 minuten. Hij reageerd helemaal NERGENS op. De off/home knoppen, gewoon niks werkt. Ik laat hem nu maar gewoon leeglopen want weet anders ook niet wat te doen.. Computer herkent de iPod op dit moment ook niet meer.

Hebben jullie advies voor me? Draai namelijk helemaal door als ik €300 heb weg kunnen gooien.

<Met vriendelijke groeten,>
NLD
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-11, 10:52
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ten eerste: je moet nooit de instellingen herstellen op je iPod als er een jailbreak op staat! En heb je ook al geprobeerd om de power+home knoppen 10sec. ingedrukt te houden? Dan MOET hij als t goed is wel uitgaan! Bovendien heb je met een jailbreak wel dat je batterij sneller leeg gaat, dus dat is niet opmerkelijk ofzo.. Ik zou m nu gewoon herstellen naar 4.3.3 en zo laten. Als je JB persé wil, dan moet kun je beter downgraden naar 4.2.1 als je t mij vraagt, want de jailbreaks die ik voor 4.3.x heb gezien zijn nogal vrij onstabiel of ligt dat nou aan mijj??!
  #3  
Oud 08-05-11, 19:38
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Probeer DFU modus. Deze moet gewoon werken.
DFU - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

Mocht het zijn dat je het niet kan restoren naar de nieuwste versie van de IOS, omdat er een error komt, probeer dan te jailbreaken met redsn0w via de DFU modus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reageert nergens meer op sample1968 iPhone algemeen 0 18-05-11 21:51
iphone 4 reageert nergens meer op?? anitanib iPhone algemeen 0 08-02-11 16:44
iPhone reageert nergens meer op? PaulDurden Archief 4 13-02-10 20:52
Reageert nergens meer op remystorm Archief 1 25-11-09 20:19
iPhone vastgelopen, Reageert nergens meer op arashrsf Unlock [archief] 3 30-05-08 01:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.