Zoek een MAC in je buurt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MeX is prima .. altijd welkom je klinkt nie echt enthousiast .. als je het liever niet wil, wil ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
2170 - Merksem - Belgie
|
||||
|
||||
Is niet echt druk in de omgeving van Eindhoven merk ik, bij deze
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nog iemand in de buurt van de heuvelrug?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Fab1Man dat is best dichtbij voor mij(ef pondje over ), alleen jammer dat ik morgen(middag) op vakantie ga, dus waarschijnlijk is de Pwnage Tool dan nog niet uit..
|
|
|||
|
|||
2545 Den Haag doet ook mee.
|
|
|||
|
|||
1335 Almere van de partij
Macbook pro! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zonhoven (Belgie)
|
|
|||
|
|||
Leeuwarden
|
|
||||
|
||||
stupid question eigenlijk maar ik stel het toch
Is het de bedoeling dat je alleen de Mac gebruikt en verder alles zelf doet of kan/moet diegene die de Mac uitleent jailbreak zelf doen??... Heb nog nooit met een Mac gewerkt en zag al een paar mensen uit regio Den haag Laatst gewijzigd door purse-o-nality; 20-07-08 om 02:58. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Is er iemand in de omgeving van Breda met een Mac. die mijn iPhone zou willen bewerken?
Ik ben zo stom geweest om op mijn iPhone firmware 1.1.4 de firmware 2.0 al te installeren. Nu kan ik er niks meer mee. Kan de Pwnage 2.0 ook mijn iPhone weer werkende krijgen? Laatst gewijzigd door Leonbe; 20-07-08 om 03:40. |
|
||||
|
||||
Hoogkarspel (omgeving Hoorn - Enkhuizen) West-friesland, Noord Holland
iMac G4 800 Mhz Iedereen is welkom Laatst gewijzigd door iTommie; 20-07-08 om 17:27. |
|
||||
|
||||
Mensen ik heb een custom fw 2.0 in de topic pwnage 2.0 gezet ook geschikt voor windows Who needs a Mac LOL
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je iphone al gepwnd is met winpwn dan hoef je hem niet in winpwn te laden
Maar gewoon restoren in itunes.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Michael. Je bent geweldig. Dit is de gemakkelijkste methode die ik ooit heb gezien!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke app heeft een overzicht van alle feesten en concerten in de buurt? | zapp | iPhone Apps | 4 | 08-12-09 00:28 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|