Frankrijk!!! :D discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, ik ga morgen naar frankrijk. Lekker genieten van de bergen, het relaxen en zwemmen. Veel van plan te gaan doen, alleen tijdens die tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Frankrijk!!! :D
Nou, ik ga morgen naar frankrijk. Lekker genieten van de bergen, het relaxen en zwemmen.
Veel van plan te gaan doen, alleen tijdens die tijd ben ik afgesneden van het internet tenzij ik Wi-Fi vind. Ik ga dit forum en het hele internet wel missen, vooral omdat het iphone-dev team bijna de pwnage tool gaat releasen. Ik ben ook benieuwd naar die oromono, of ik straks als ik terug ben bij hem een iphone goedkoop kan halen. In frankrijk moet ik het helaas met mn touch diamond doen... Veel plezier met jullie iphones, en met eventuele vakanties! Borg Queen X. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem bij mij
Ik ga maandag, en zal dus ook veel nieuws moeten gaan terug lezen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Soms ben ik toch wel blij dat ik Wi-Fi verbinding heb in Italië. Ik gebruik het nauwelijks maar soms moet ik gewoon ff het laatste nieuws checken
|
||||
|
||||
veel plezier in France. ik ga hopelijk dit weekend genieten van 2.0 op men iPhone
|
|||
|
|||
ja thx laatste bericht voor 3 weken
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps in frankrijk | pimoettwente | iPhone Apps | 1 | 05-08-10 21:42 |
Prepaid in frankrijk | frangipaneman | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 23-07-10 20:30 |
Iphone 4 in Frankrijk | gkobas | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 22-07-10 00:06 |
Ipad Frankrijk | poesiekater | iPad algemeen | 7 | 06-06-10 21:41 |
|
|