//

Ik wil een MacBook kopen, maar geen idee welke.

Ik wil een MacBook kopen, maar geen idee welke. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Sorry voor het topic wellicht verkeerd te hebben geplaatst, kon geen onderwerp hiervoor vinden, maar wellicht kunnen jullie mijn vraag beantwoorden. Voor de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-17, 19:32
MasterMitchel MasterMitchel is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2017
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1
Question Ik wil een MacBook kopen, maar geen idee welke.

Beste lezer,

Sorry voor het topic wellicht verkeerd te hebben geplaatst, kon geen onderwerp hiervoor vinden, maar wellicht kunnen jullie mijn vraag beantwoorden.

Voor de studie 'Mediavormgeving' wil ik graag een MacBook aanschaffen, nu heb ik online research gedaan maar ik weet niet of dit geschikt is.

Ik gebruik veel zware programma's (het meeste Adobe Photoshop en Adobe After Effects)

Welke kan ik beter aanschaffen, ik wil graag niet een al te duur prijskaartje.
- MacBook Pro 13 inch 2013, 128 gb SSD, 8 GB ram

of

- MacBook Air 13 inch 2017, 128 gb SSD, 8 GB ram.

Ik zoek graag een MacBook die bij het pre-renderen en renderen van bijv video's/animaties in Adobe After Effects niet hapert.

Is het dan mogelijk om een 2013 model aan te schaffen, of toch maar 2017? Want deze is namelijk wel een stuk duurder.

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Met vriendelijke groeten,
MasterMitchel

Laatst gewijzigd door MasterMitchel; 22-12-17 om 19:33. Reden: Typfout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-17, 19:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterMitchel Bekijk bericht
Welke kan ik beter aanschaffen, ik wil graag niet een al te duur prijskaartje.
- MacBook Pro 13 inch 2013, 128 gb SSD, 8 GB ram

of

- MacBook Air 13 inch 2017, 128 gb SSD, 8 GB ram.
Geen één van die twee is geschikt voor Adobe After Effects. After Effects is een zeer zwaar programma, maar dat zal je wel weten. Hier draait dat, met Adobe Premiere en Final Cut Pro X, op een Mac Pro Mid 2012 - 64 GB RAM met een 12 Core Xeon processor en een Apple 27" LED Cinema Display.

En, 128 GB (niet gb) opslaggeheugen is heel weinig. Er zijn iPhones en iPads die meer opslaggeheugen hebben.
  #3  
Oud 22-12-17, 20:59
MasterMitchel MasterMitchel is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2017
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Geen één van die twee is geschikt voor Adobe After Effects. After Effects is een zeer zwaar programma, maar dat zal je wel weten. Hier draait dat, met Adobe Premiere en Final Cut Pro X, op een Mac Pro Mid 2012 - 64 GB RAM met een 12 Core Xeon processor en een Apple 27" LED Cinema Display.

En, 128 GB (niet gb) opslaggeheugen is heel weinig. Er zijn iPhones en iPads die meer opslaggeheugen hebben.
Ja oke dat snap ik ook wel, en leuk dat je een Mac Pro hebt, maar ik maak geen hele films van anderhalf uur, ik heb het over kleine video's/animaties. Final cut pro en adobe photoshop werken nml ook prima op een macbook pro 2013. En 128 gb valt echt wel mee, ligt er gewoon aan wat je erop doet. En anders heb ik altijd nog een SD-kaart van 256 GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke Macbook Pro kopen? Tomas93 Koopinformatie Nederland 6 18-03-15 08:48
iPhone 4: Geen idee welke provider :( Sv3nne Unlock 5 21-01-13 12:47
iPhone 4S: Unlocken, geen idee welke provider MartjeNijhuis1974 Unlock 1 12-12-12 01:09
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.