Ik wil een MacBook kopen, maar geen idee welke. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Sorry voor het topic wellicht verkeerd te hebben geplaatst, kon geen onderwerp hiervoor vinden, maar wellicht kunnen jullie mijn vraag beantwoorden. Voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wil een MacBook kopen, maar geen idee welke.
Beste lezer,
Sorry voor het topic wellicht verkeerd te hebben geplaatst, kon geen onderwerp hiervoor vinden, maar wellicht kunnen jullie mijn vraag beantwoorden. Voor de studie 'Mediavormgeving' wil ik graag een MacBook aanschaffen, nu heb ik online research gedaan maar ik weet niet of dit geschikt is. Ik gebruik veel zware programma's (het meeste Adobe Photoshop en Adobe After Effects) Welke kan ik beter aanschaffen, ik wil graag niet een al te duur prijskaartje. - MacBook Pro 13 inch 2013, 128 gb SSD, 8 GB ram of - MacBook Air 13 inch 2017, 128 gb SSD, 8 GB ram. Ik zoek graag een MacBook die bij het pre-renderen en renderen van bijv video's/animaties in Adobe After Effects niet hapert. Is het dan mogelijk om een 2013 model aan te schaffen, of toch maar 2017? Want deze is namelijk wel een stuk duurder. Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Met vriendelijke groeten, MasterMitchel Laatst gewijzigd door MasterMitchel; 22-12-17 om 20:33. Reden: Typfout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En, 128 GB (niet gb) opslaggeheugen is heel weinig. Er zijn iPhones en iPads die meer opslaggeheugen hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke Macbook Pro kopen? | Tomas93 | Koopinformatie Nederland | 6 | 18-03-15 09:48 |
iPhone 4: Geen idee welke provider :( | Sv3nne | Unlock | 5 | 21-01-13 13:47 |
iPhone 4S: Unlocken, geen idee welke provider | MartjeNijhuis1974 | Unlock | 1 | 12-12-12 02:09 |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
|
|