Hoeveel tijd brengen jullie op dit forum door? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste paar maanden vele uren per dag omdat ik in de ziektewet zit (had een hernia, en ben op dit moment aan het herstellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De laatste paar maanden vele uren per dag omdat ik in de ziektewet zit (had een hernia, en ben op dit moment aan het herstellen van de operatie).
Aangezien er op tv de hele dag niks is, en hier altijd wel leuke dingen te vinden zijn is het wel een leuke manier om mijn tijd door te brengen.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Teveel naar de zin van mijn baas (als hij dat zou weten...grijnssss), maar toch wel een uurtje of 2 tot 3 per dag.
Ik post niet heel veel maar lees wel heel veel mee om op de hoogte te blijven... |
|
|||
|
|||
ik kom hier alleen als er weer eens iets niet werkt en dat heeft al aardig wat posts opgeleverd ik heb eigenlijk altijd problemen met itunes, toestel zelf werkt prima, ik zit op vele andere forums en deze heeft deze heeft de slechtste zoekfunctie die er is, niets is meer terug te vinden wat je zelf heb getyped, en een dag later vind je het zo
|
|
||||
|
||||
Geen idee hoeveel... Een aantal uur in ieder geval..
|
|||
|
|||
Toch wel een uurtje per dag ofzo, en dan nog vaaak refreshen van het nieuws via mn iPhone . Achja, dr zijn ook dagen dat ik gewoon geen tijd heb of niet thuis ben, dan lees ik het erna wel ^^
|
|
||||
|
||||
Ik kom hier zowieso elke dag.. en dan eerst aan t begin van de avond 1-2 uur en later op de avond kom ik nog even kijken of der wat is gebeurt haha
|
|
||||
|
||||
Aangezien ik nu nog vakantie heb enzoo zit ik er denk ik wel een minimaal een uur per dag op.
|
|
||||
|
||||
Te veel, that's for sure.....
|
||||
|
||||
ruim 2 uur elke dag weer!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou betekenen dat je vandaag al niet meer mag
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kennen jullie dit speakertje!!?? | carneirodesign | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 24-10-09 16:03 |
hoeveel cases hebben jullie ? en om welke reden? | jordiavp | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 30-01-09 17:58 |
Enquette: Hoeveel dataverkeer hebben jullie per maand? | wb1987 | iPhone algemeen | 24 | 18-01-09 12:43 |
|
|