iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Firmware 2.02 unlock gelukt! (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/19490-firmware-2-02-unlock-gelukt.html)

Michael 20-08-08 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reyer (Bericht 173883)
Ik heb de zip file in de map geplaatst. De tool gaat over op de expert user, wat oet ik dan doen? General?

Eerst de zip extensie eraf halen zodat er ipsw blijft staan Je ziet dan een legoblokje

caatje 20-08-08 23:02

quickpwn is toch alleen voor windows?
Hoe krijg ik dan 2.0.2 op m'n Iphone (heb alleen m'n macbook, zonder windows). Wil eigenlijk m'n installer en vooral cydia niet meer kwijt.
Michael, heb ik ergens iets gemist dat jij weer van die prachtig mooie custom restore bestanden hebt gemaakt die op een mac gewoon met itunes op de iphone te installeren zijn?
groetjes,
Caatje

Michael 20-08-08 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door caatje (Bericht 173923)
quickpwn is toch alleen voor windows?
Hoe krijg ik dan 2.0.2 op m'n Iphone (heb alleen m'n macbook, zonder windows). Wil eigenlijk m'n installer en vooral cydia niet meer kwijt.
Michael, heb ik ergens iets gemist dat jij weer van die prachtig mooie custom restore bestanden hebt gemaakt die op een mac gewoon met itunes op de iphone te installeren zijn?
groetjes,
Caatje

Quickpwn is voor windows Degene die mac hebben maar met parallels of iets dergelijks windows gebruiken kunnen 2.0.2 jailbreaken. Een custom van 2.0.2 is nog niet mogelijk.

pevi 20-08-08 23:20

Moet ik na de fw update (2.01 ->2.02) alle webapps, apps en MobileInstallation-patch opnieuw installeren? Of blijven deze gehandhaafd? ... en zijn cydia en installer dan nog aanwezig?

caatje 20-08-08 23:27

gewoon afwachten dan maar....

tbeumer@ 21-08-08 00:38

Alles gelukt..
erg makkelijk
appeltje ananasje

mhoutman 21-08-08 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pevi (Bericht 173941)
Moet ik na de fw update (2.01 ->2.02) alle webapps, apps en MobileInstallation-patch opnieuw installeren? Of blijven deze gehandhaafd? ... en zijn cydia en installer dan nog aanwezig?

als je via itunes 7.7.1. update naar 2.0.2 ben je de beta installer en cydia kwijt, evenals alle apps die via installer en cydia zijn geïnstalleerd. via de backup worden de andere apps er weer op gezet. succ6

Basil 21-08-08 01:54

Waarschuwing op hackers.nl
 
Wat moet ik hier over zeggen en is het waar?

Op de website van Hackers.nl staat het volgende bericht:

Wij mensen zijn natuurlijk allemaal een stel ongeduldige pipo’s en wij willen dus allemaal die nieuwe firmware 2.0.2 op onze iPhone. Maar daarnaast willen we ook natuurlijk gebruik maken van de 3rd party apps. Zoals Cydia en Installer 4.
En dus gaan we maar wat proberen…
Met als resultaat dat we de nieuwe 2.0.2 firmware willen jailbreaken met QuickPwn en de 2.0.1 .ipsw. NIET DOEN!!! Je bent nu dus de bestanden van 2.0.1 aan het patchen en naar de NOR van je iPhone aan het flashen. gelukkig was dit geen grote update, maar het kan problemen opleveren. Het werkt dus inderdaad wel, maar het is niet stabiel en in de toekomst kan het echt problemen opleveren.

De nieuwe Pwnage tool staat praktisch al klaar, dus heb gewoon nog heel even geduld. Of waag het risico inderdaad, maar klaag dan straks niet als iets niet helemaal goed werkt…

Fasty 21-08-08 07:06

ik w8 nog wel even op de nieuwe winpwn. Lijkt me het beste

pevi 21-08-08 08:52

Ook ik wacht nog maar even op het Dev Team want, naar blijkt, is er voorlopig ook geen mogelijkheid tot install van ssh op de 2.0.2 versie ! ... en dat is voor mij toch wel een vereiste.

Basil 21-08-08 10:05

Update 2.0.2
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fasty (Bericht 174022)
ik w8 nog wel even op de nieuwe winpwn. Lijkt me het beste

Neem aan dat jou iPhone 3G met firmware 2.0.1 gejailbreakt is?
Dan zou ik zeker even wachten, i.v.m. de nieuwe modem versie.

Ik ben dus een van die pipo's die niet heeft kunnen wachten en heb mijn iPhone 2G werkend met deze laatste firmware, vraag mij toch af wat voor problemen ik nu kan krijgen, als ik het bericht van hackersdotnl moet geloven! had ik het beter niet moeten doen?

Wie weet hier wat meer over? :rolleyes: wie kent deze site? betrouwbaar?
Misschien kan / wil je het een en ander even toelichten?

Heb ook nog even de repository van Hackers DOT NL toegevoegd, niet echt een vette aanwinst.

ash969 21-08-08 10:35

is het nog mogelijk om firmware 2.0.2 te downgraden naar 2.0.1, want mijn iphone loopt nu regelmatig vast, iets wat mij nooit eerder is overkome:(

stig666 21-08-08 10:42

ja, restoren met custom firmware van GOD

ash969 21-08-08 10:57

uh, klinkt stom, maar waar kan ik deze custum firmware van GOD terug vinden, nooit van ene GOD gehoord..:confused:

Gfix 21-08-08 11:33

net even die lelijke ananas verwijderd, 't originele appeltje is er weer :) die ananas was gister een reden voor mij om van 2.0.2 naar 2.0.1 terug te gaan :D

samplex 21-08-08 11:33

Nieuwe QuickPwn
 
Dev Team heeft net een uur geleden een nieuwe versie van QuickPwn uitgebracht:

Here is the updated QuickPwn for Windows, wrapped by Poorlad’s GUI. It contains our new bundles for 2.0.2 and we’ve added support for version 2.0 devices which means the device can be running 2.0, 2.0.1 or 2.0.2. Remember this is still beta software, so usual rules apply, no complaints if anything goes wrong and use the tool at at your own risk!

Basil 21-08-08 11:49

Restore: custom file from GOD
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ash969 (Bericht 174115)
uh, klinkt stom, maar waar kan ik deze custum firmware van GOD terug vinden, nooit van ene GOD gehoord..:confused:


Hier vindt je de customs die je nodig hebt.

https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html

Basil 21-08-08 11:52

Ananananas
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gfix (Bericht 174142)
net even die lelijke ananas verwijderd, 't originele appeltje is er weer :) die ananas was gister een reden voor mij om van 2.0.2 naar 2.0.1 terug te gaan :D

Ik vindt die ananas wel grappig! en btw je ziet hem slechts bij het opstarten van je iPhone.

manga 21-08-08 11:56

ik heb perongeluk me 1.1.4 naar firmware 2.0, gehersteld ik was van veronstelling dat het een gepwnd restore was, maar nu is hij een brick, itunes kan niet meer via shift-herstellen de firmware terug draaien (error 6), nu gewoon via herstellen geklikt, nu is hij 2.0.2 en gelockt :(

wat moet ik doen?

Fasty 21-08-08 12:17

kan via de iPhone niet zien of je Mac of windows hebt. Maar ik denk dat je opnieuw pwnage of winpwn je 2.0 of 2.0.1 moet jailbreaken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.