//

Hoe kwam jij aan je eerste generatie iPhone?

Hoe kwam jij aan je eerste generatie iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De eerste iPhone kocht ik vorig jaar oktober voor mijn broer, gewoon een "Marktplaats special" Natuurlijk heb ik hier ook meegespeeld en was matig enthousiast, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-08-08, 14:46
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

De eerste iPhone kocht ik vorig jaar oktober voor mijn broer, gewoon een "Marktplaats special"
Natuurlijk heb ik hier ook meegespeeld en was matig enthousiast, mijn WM toestel kon immers veel meer.
Nu heb ik zelf een winkel (bloemen, alles behalve techniek dus) en deel mijn gadget ervaringen met enkele klanten.
Zo ook met een goede klant van ons met een eigen ICT bedrijf.
Altijd staan we wel even te keuvelen over nieuwe speeltjes (al dan niet in bezit) en ervaringen met de gadgets.
De interesse in de iPhone deelden we al wat langer, maar nadat ik vertelde dat mijn broer er inmiddels een heeft gekocht,
en hij dus uit eerste hand hoorde dat je hem in NL gewoon kan gebruiken en ermee kan bellen bestelde hij er ook een.
Dit bij een bedrijf in Hilversum die ze zelf importeerde en unlocked en met jailbrake verkocht.
De spanning werdt groter en groter, want door leveringsproblemen werd de in november bestelde iPhone
(8Gb O2 versie, UK dus) pas in februari geleverd.
Ik wist wanneer hij hem zou ontvangen en toen hij een week of 2 later in de winkel kwam vroeg ik natuurlijk hoe de iPhone beviel.
Met een bedenkelijk gezicht zei hij, loop maar even mee naar de auto (groot model, iets met 3 letters )
Hier pakte hij een iPhone doosje uit, helemaal compleet met toestel, lader en alles.
Met de text dat ik waarschijnlijk toch een grotere gadgetfreek ben dan hem gaf hij deze aan mij
Na een week onwennig gebruik koppelde hij hem aan de computer en installeerde vrolijk de update (1.1.4).
Natuurlijk was het toestel meteen niet meer bruikbaar en is hij er mee teruggegaan naar de winkel.
Deze heeft uitgelegd dat een gehacked madel niet ge-update mag worden en hebben hem opnieuw gekraakt voor hem.
Na ophalen is hij dus direct naar mij gereden en gebeurde er wat ik zojuist beschreef.
Hij vroeg nog of ik het niet te groot vond om aan te pakken en natuurlijk antwoorde ik
"eigenlijk wel, maar dat ik het te stoer vond om te weigeren".
Na de opmerking dat dat het geen was wat hij wilde horen was ik officieel eigenaar van de iPhone.

Deze 8Gb heb ik ongeveer 6 weken gebruikt en moet bekennen dat alle vooroordelen en bezwaren die ik had na het toestel van mijn broer compleet wegvagen bij het dagelijks gebruik.
Omdat ik ermee ging pielen en tweaken heb ik aardig wat ervaring opgedaan daarmee.
Toen een vriend iPhone's uit de VS ging importeren heb ik deze voor hem unlocked etc..
De laatste die ik voor hem zou doen was een 16Gb AT&T.
Nadat deze klaar was vroeg hij hoe mijn iPhone er nog uit zag.
Omdat deze nog geen enkele kras o.i.d. had opgelopen mocht ik deze inleveren en de 16Gb houden voor de moeite.

Zo ben ik dus aan mijn huidige (1e generatie) iPhone gekomen
Nog steeds gebruik ik hem dagelijks naar volle tevredenheid.
De HTC Touch Diamond die ik er naast heb doet voornamelijk dienst als navigatie in de auto
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-08-08, 14:58
jurjenh jurjenh is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 15
Standaard

marktplaats
  #23  
Oud 28-08-08, 16:52
Jumper2110's schermafbeelding
Jumper2110 Jumper2110 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 137
Standaard

Een collega van mijn oom was in de VS voor z'n werk, net op het moment dat de 1st gen iPhones overal uitverkocht raakten (was rond mei/juni zoiets). Die man heeft dan iemand anders in Amerika hem een laten opsturen, en daarna heeft hijzelf de iPhone van Amerika naar hier gestuurd naar mijn oom. Die heeft hem dan weer aan mij gegeven Ik heb er €275 voor over gehad en nog geen seconde spijt van
  #24  
Oud 28-08-08, 16:57
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

om heel kort te zeggen:
mijn vader heeft hem uit amerika meegenomen voor mij
  #25  
Oud 28-08-08, 22:18
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Ik heb 'm van iemand die 'm van een handelaar had, uit Amerika. Diegene ging de 3G kopen.
  #26  
Oud 29-08-08, 00:53
Tjedemich Tjedemich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Delft
Berichten: 97
Standaard

Besteld bij GSM.nl, na heel veel slechte communicatie uiteindelijk wel gekregen
__________________
iPhone: 21-01-2008,
Fw. 3.0 NL
  #27  
Oud 30-08-08, 08:49
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik had mijn 2G besteld bij http://www.2call.nl
  #28  
Oud 30-08-08, 11:02
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Zelf gehaald vorig jaar augustus in de Apple Store in de Florida Mall...geweldig mooie dag was dat!
  #29  
Oud 30-08-08, 12:05
S a n d e R S a n d e R is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 107
Standaard

Apple store op manhattan NYC, vorig jaar eind augustus/begin september en nog steeds ubertevreden mee behalve dan dat 1 van de poorten verrot is waardoor ik iedere keer die vervelende meldingen krijg over verkeerd aangesloten accesoires enzo....misschien binnenkort maar eens een 3G gaan scoren ergens
__________________
  #30  
Oud 30-08-08, 12:58
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

Deze heb ik gekocht in:
ORLANDO'S DESTINATION FOR LUXURY BRAND SHOPPING
In Orlando.
Bijna 2 weken naar gezocht.
Voorlaatste dag vd vakantie (in Mei) kunnen bemachtingen.

Pascal
  #31  
Oud 05-09-08, 16:30
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Overgenomen van een collega, die hem gratis kreeg via Veronica. Hij vond het niets bijzonders en aangezien ik het weekend ervoor de Iphone unlocked gemaakt had (hij had de software ge-update) was ik de eerste die ervoor in aanmerking kwam. 175€ voor betaald.
  #32  
Oud 05-09-08, 17:15
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Mijn vader heeft em meegenomen vanuit New York
  #33  
Oud 05-09-08, 18:55
Sezai Sezai is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn Iphone us 8gb van een vriend gekocht voor een super prijsje van 50 euroo Zottekes of niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kwam jij aan je iPhone? Boy van Baal Chat en geruchten 158 11-11-15 14:00
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? King1987 Chat en geruchten 146 29-09-13 06:20
Altijd al afgevraagd hoe Apple aan de iPod kwam.... King1987 Chat en geruchten 14 15-03-09 17:16
iphone eerste generatie falkstar1 Archief 2 27-12-08 17:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:10.