Amerikaanse soldaat gered door Apple iPod discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Velen van jullie zullen het mischien al weten maar ik zie het nu pas Een Amerikaanse soldaat in Irak heeft zijn leven te danken aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Amerikaanse soldaat gered door Apple iPod
Velen van jullie zullen het mischien al weten maar ik zie het nu pas
Een Amerikaanse soldaat in Irak heeft zijn leven te danken aan zijn Apple iPod. Een Amerikaanse verpleegkundige in een militair ziekenhuis in Irak ontdekte dat de iPod van een infanteriesoldaat een kogel tegengehouden heeft. De Apple iPod ving de kogel van een AK47-geweer op, de infanterist droeg zijn iPod bij zich tijdens een patrouille in de Iraakse stad Tikrit. Na het horen van dit verhaal, besloot Apple om de soldaat te voorzien van een nieuwe iPod. Een iPod-fanaat besloot al eerder om zijn iPod kogelvrij te maken. Laatst gewijzigd door Gokkiee; 29-08-08 om 22:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
O rly? cool
|
|
|||
|
|||
die soldaat heeft gelukkig geluk gehad
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
dus apple support oorlog?
overigens een ak-47 kogel? gestopt door een ipod? kweenie of je weleens de kogel van een kalashnikov hebt gezien maar ik denk dat het hier echt een iets kleiner kaliber betreft... fyi: het standaardpatroon gebruikt in een ak-47 is 7.62x39mm en wordt afgeschoten met een snelheid van 710m/s (ik heb converter op mijn iphone dus dat is 2556Km/uur) met een energie van 2,010 joules.. knappe iPod die dat tegenhoud tot zover sjowols ballistische kennis, ja ik woon niet voor nix in de VS
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
jawel hoor
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik wil me er niet mee bemoeien maar van twee meter afstand gaat de kogel er dwars doorheen, en van 200 meter (meer/minder) krijg je dit, toch scorpiosoft???
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar die soldaat heeft inderdaad wel veel geluk gehad.
|
||||
|
||||
Sja en tegenwoordig is het meestal geen close combat meer dus dan zit r wel wat afstand tussen...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Maar een AK-74 heeft toch maar tot op ongeveer 150 meter een goede 'stopping power'? Daarna moet je toch gaan rekenen met ballistische banen en effectief een verlaging van lethaliteit?
Overigens is verder de 7.62 wel een heel leuk patroontje. Leuke giering, zelfs uit een getrokken loop, veel energie, AK loopt nooit vast (zelfs niet nadat er een tank (M2A2)overheen is gereden). Als ik echter een wapen mag kiezen, doe mij dan maar een NLOS kanon. Iets met ik knal ze liever op een afstandje neer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Wat een wapenexperts hier! Een beetje achtergrond zou tof zijn! Wie begint?
|
||||
|
||||
Citaat:
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 30-08-08 om 23:52. |
|
||||
|
||||
HA HA OMG!!
|
|
||||
|
||||
Wahahaha die Crisl met zen humor altijd
|
|
||||
|
||||
LOL @ Chris
|
|
||||
|
||||
Oo, dat was zo erg he. Ik was laatst golfen op zo'n pitch & putt baan. Jeweetwel, van die kleine banen van rond de 50/60 meter. Echtwaar, ik zat na de tijd op het terras, keek het terrein op en ik moest meteen aan windows denken
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laptop verkl**t, voorlopig gered door iPhone | ButcherJF | Chat en geruchten | 1 | 31-12-07 19:59 |
|
|