//

Niet serieus genomen worden

Niet serieus genomen worden discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Iets totaal anders dan een iPhone onderwerp, of een apple gerucht, Ik ben het zat om in deze maatschappij niet serieus genomen te worden. Even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-08, 17:25
Y-Less's schermafbeelding
Y-Less Y-Less is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 119
Stuur een bericht via MSN naar Y-Less
Standaard Niet serieus genomen worden

Iets totaal anders dan een iPhone onderwerp, of een apple gerucht, Ik ben het zat om in deze maatschappij niet serieus genomen te worden.

Even iets over mezelf; Ik ben Rick, Ik vierde mijn 20ste verjaardag op 17 augustus, Ik ben gestopt met school in 2003 omdat toen het geld op was in get thuisfront waardoor ik mijn IT opleiding niet kon afmaken. Ik ben in 2005 begonnen met werken om mijn moeder financieel te ondersteunen. Nu, enkele jaren laten krijg ik er problemen mee dat ik geen diploma heb, geen vooropleiding heb, en al weinig werkevaring heb. Van logistieke baantjes als Bijrijder en expeditie medewerker, tot aan callcenter medewerker (gadverdamme), en tussen deze 2 a 3 benamingen door nog heel veel parttime werk zoals; productie medewerker, promotie medewerker, gastheer in hotel, en tot nu; Horeca medewerker. Al die baantjes waren voor een aantal weken via een uitzendbureau en soms wel voor een dag. Zoals je leest is dit gewoon weg niks voor een jongen van 20 die ambitie's heeft maar deze niet kan tonen. Nu als de dag van vandaag ben ik sinds begin september aan de slag bij een Horeca Uitzendbureau, deze hebben meestal 3 a 4 dagen werk maar dat begint nu te minderen (Me salaris dunt dus alweer lekker in).

Ik ben al sinds Juli 2008 bezig met het opstarten van me eigen bedrijf en ik ben het gewoon beu om constant van kasje naar muur gestuurt te worden omdat ik simpelweg niet serieus genomen wordt. Na weken vechten met de KvK, kon ik me eindelijk laten inschrijven. Na maanden voorbereiding aan mijn ondernemingsplan (Over mijn OP wil ik verder niet uitwijden vanwege plan-bescherming), ben ik naar de bank gegaan om een rekening te openen en de krediet behoefte te bespreken (Nu moet ik ook zeggen dat het geen lichte tijd is om het over krediet behoefte te hebben met een bank). Twee maanden later is dan eindelijk mijn bankpasje van de zaak binnen, heb ik mijn BTW nummer dan eindelijk op tafel liggen voor het resterende daagjes van 2008 en heb ik mijn KvK inschrijving. Geweldig maar verder dan dat kom ik in deze maatschappij niet omdat niemand mij serieus neemt.

Zelfs op een KvK informatiedag (Je weet wel, waar je zo'n keynote krijgt waar ook andere (Nieuwe) ondernemers samenkomen, werdt ik ook al niet serieus genomen toen ze me om me leeftijd vroegen.

Op 11 november 2008 heb ik me ingeschreven bij de ROC van Twente voor een beveiligingsopleiding, Dit beroep spreekt me al een aantal jaren aan en ik hoop dat ik na het intake gesprek in februari mag beginnen aan deze opleiding, gelukkig ging de IBG groep akkoord met mijn studie financiering die in februari begint met lopen. Maar na telefonisch contact vandaag aan de telefoon met de school werdt ik ook al niet zo serieus genomen. Ik werdt vaak onderbroken (Door meerdere telefonistes), en toen ik vragen had over de intake werdt er ook al droog gereageerd, dat het me nu niks aangaat hoe de intake in elkaar steekt.

Kan iemand mij vertellen waarom het *#(*$&)@)@ zo moeilijk is om voor jezelf te beginnen in Nederland, of als je naar school wilt gaan om jezelf wat bij te leren dat je verdomme (sorry) niet serieus wordt genomen, het heeft helemaal niks met me leeftijd te maken.
__________________
8GB iPhone 3G - 2.2 w/ Jailbreak
Dedicated Cydia User and Prouth Senior Member of iPhoneClub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-08, 20:45
imagine imagine is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: N-Brabant
Berichten: 56
Standaard

Hé Rick,

Mensen luisteren wel als je plan goed is. Een kwestie van tegen de juiste mensen aanlopen.

Ps. werdt is zonder t (dus: werd)

Succes
  #3  
Oud 08-12-08, 21:18
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imagine Bekijk bericht
Ps. werdt is zonder t (dus: werd)Succes
Nee, lekker dan, hij wil serieus genomen worden, ga jij hem een beetje lopen verbeteren....

Ontopic:

Ik hoop echt dat het allemaal goed uitpakt voor je.

Btw: Bij Securitas betalen ze je opleiding mits je er een jaar na behalen blijft......
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 08-12-08, 21:28
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

het is maar net hoe je het aanpakt en of je genoeg doorzettingsvermogen hebt. Mijn vriendin doet ArteZ in arnhem en betaald al sinds haar 17e alles zelf. Ziektekosteverzekering, school (kunstacademie is extreem duur) huur eten kleding stappen rijbewijs etc etc en dat gaat prima. Je hebt dan wel 2 baantjes en verder school en geen vrije tijd, maar je komt er wel....
  #5  
Oud 08-12-08, 21:34
imagine imagine is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: N-Brabant
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Nee, lekker dan, hij wil serieus genomen worden, ga jij hem een beetje lopen verbeteren....

Ontopic:

Ik hoop echt dat het allemaal goed uitpakt voor je.

Btw: Bij Securitas betalen ze je opleiding mits je er een jaar na behalen blijft......
Wanneer je een sollicitatiebrief moet schrijven, is het handig om de juiste spelling te gebruiken.

En het is GRATIS advies
  #6  
Oud 08-12-08, 21:38
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imagine Bekijk bericht
Wanneer je een sollicitatiebrief moet schrijven, is het handig om de juiste spelling te gebruiken.

En het is GRATIS advies
Ik denk dat dit eerder een plek is om hem een hart onder de riem te steken, dan hem af te vallen......
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw abonnement genomen Hoolz Odido (T-Mobile) 11 03-11-10 12:24
Iphone 2g problemen serieus probleem dijker iPhone algemeen 3 05-07-09 12:42
serieus in de knoei! error 1604 eriak Unlock [archief] 7 01-02-08 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20.