iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Ik wil een gay topic :p (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/28124-wil-gay-topic-p.html)

Gilliam 08-01-09 17:39

Zwart is het nieuwe roze. :rolleyes:

atonba 08-01-09 18:18

Liejanda, nog gefeliciteerd:) en ondanks dat je het waarschijnlijk vreselijk druk zal hebben met bezoek en presentjes openen (misschien een nieuwe Imac?:D) hoop ik dat je deze (of is het dit?) topic wel levensvatbaar houdt... Een topic voor ons roze en roze-minded people is leuk, maar moet wel interessant :cool:blijven!!!

sossienl 08-01-09 19:23

Ik vind roze ook een mooie kleur, maar ben wel hetero. Toch zijn gay mensen (om maar eens te generaliseren) toch de gezelligste mensen!

Fab1Man 08-01-09 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 241427)
Ik vind roze ook een mooie kleur, maar ben wel hetero. Toch zijn gay mensen (om maar eens te generaliseren) toch de gezelligste mensen!

Ligt er naar mijn idee volledig aan. Om het even duidelijk te maken, ik heb helemaal niks tegen mensen die homo zijn. Ik zie het niet als een ziekte of iets dergelijks, maar je kunt wel een soort onderscheid maken:
- Homo #1: Gewoon normaal type, die alleen zegt dat ie homo is, verder niks. Je wordt niet belaagd, er wordt niet raar tegen je gedaan. Je weet alleen dat diegene van hetzelfde geslacht houdt.
- Homo #2: Vreselijk! Dit zijn de type mensen die zo ontzettend móéten uiten dat ze homo zijn. Voor hun is het niet genoeg om 1 keer uit de kast te komen, nee, bij elk feestje of gelegenheid waar ze zijn, slepen ze die kast mee om er steeds opnieuw uit te komen. En dan zo verwijfd praten. Waarom? Om het extra duidelijk te maken? Doe normaal zeg!

Je kunt het natuurlijk opvatten zoals je zelf wilt, maar ik ken een aantal mensen die onder de tweede categorie vallen. Kan ik prima mee praten, maar toch erger ik mij eraan.

Michael 08-01-09 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 241450)
Ligt er naar mijn idee volledig aan. Om het even duidelijk te maken, ik heb helemaal niks tegen mensen die homo zijn. Ik zie het niet als een ziekte of iets dergelijks, maar je kunt wel een soort onderscheid maken:
- Homo #1: Gewoon normaal type, die alleen zegt dat ie homo is, verder niks. Je wordt niet belaagd, er wordt niet raar tegen je gedaan. Je weet alleen dat diegene van hetzelfde geslacht houdt.
- Homo #2: Vreselijk! Dit zijn de type mensen die zo ontzettend móéten uiten dat ze homo zijn. Voor hun is het niet genoeg om 1 keer uit de kast te komen, nee, bij elk feestje of gelegenheid waar ze zijn, slepen ze die kast mee om er steeds opnieuw uit te komen. En dan zo verwijfd praten. Waarom? Om het extra duidelijk te maken? Doe normaal zeg!

Je kunt het natuurlijk opvatten zoals je zelf wilt, maar ik ken een aantal mensen die onder de tweede categorie vallen. Kan ik prima mee praten, maar toch erger ik mij eraan.

Hahahahaha Die vergelijking kan je toch ook met mannen (hetero) maken

Type1 - De man die normaal is. Verteld dat hij man is en daarmee basta.
Type2 - De man die op alle manieren moeten laten zien en horen dat hij man is. Op straat, in de winkel, op het werk. Vooral dat eeuwige gezeik van hoe goed hij wel in bed is; en die de lesbo wel even tot hetero zal omtoveren als ze met hem is geweest. Ik ken ze maar ik geneer me af en toe dood met die gasten.
:D

Fab1Man 08-01-09 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 241457)
Hahahahaha Die vergelijking kan je toch ook met mannen (hetero) maken

Type1 - De man die normaal is. Verteld dat hij man is en daarmee basta.
Type2 - De man die op alle manieren moeten laten zien en horen dat hij man is. Op straat, in de winkel, op het werk. Vooral dat eeuwige gezeik van hoe goed hij wel in bed is; en die de lesbo wel even tot hetero zal omtoveren als ze met hem is geweest. Ik ken ze maar ik geneer me af en toe dood met die gasten.
:D

Inderdaad, op die manier had ik het nog niet bekeken. Gelukkig val ik dan onder Type 1. :D

Kiruna 08-01-09 20:37

Ik val op mannen :cool:

Oh ja ik ben een vrouw, dan mag dat zonder dat ze je gay noemen :D
Nou ja als ik nu een man was, dan was ik wel gay :p Omdat ik met een man ben :)

Jee.....slaat ook nergens meer op ;)

Maarre, mijn mannetje weet en heeft niets met iPhones, computers en aanverwanten. Dus probeer ik de wizzkid uit te hangen. Fijn dus die forums die over gays...uh..iPhones gaan :D

Zusjesenco 08-01-09 20:40

heerlijk dit topic :)
Moet vooral erg lachen ...

Ga voor al door ;)
En roze is waanzinnig mooi :)

Michael 08-01-09 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kiruna (Bericht 241471)
Ik val op mannen :cool:

Oh ja ik ben een vrouw, dan mag dat zonder dat ze je gay noemen :D
Nou ja als ik nu een man was, dan was ik wel gay :p Omdat ik met een man ben :)

Jee.....slaat ook nergens meer op ;)

Maarre, mijn mannetje weet en heeft niets met iPhones, computers en aanverwanten. Dus probeer ik de wizzkid uit te hangen. Fijn dus die forums die over gays...uh..iPhones gaan :D

Een vrouw met ballen dus ja hoor hele goeie gay :D

Kiruna 08-01-09 20:48

Uh......die ballen noemen ze bij mij meestal± Een bos hout voor de deur :p

zwaan 09-01-09 17:42

Goed topic :')

Liejanda 09-01-09 19:39

whaha prachtig, ik ben het helemaal eens met het type hetero 1 en 2 XD

Liejanda 11-01-09 19:39

Ff wat anders is een van jullie wel eens op vakantie geweest in een land waar homoseksualiteit in de grondwet verboden is? Zo ja, wat waren jullie ervaringen?

Robert M. 14-01-09 11:53

Kan iemand me uitleggen waarom (in het algemeen) de gays van roze houden?

Wat ik ook niet helemaal begrijp is dat sommige homo's zich (zoals al eerder was vermeld) zich een beetje meisjes achtig gedragen. Want als je homo bent, wil je graag een man zijn (die dus ook homo is en van mannen houd) waarom gedraag je je dan als een meisje?

Robert.

Michael 14-01-09 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liejanda (Bericht 242718)
Ff wat anders is een van jullie wel eens op vakantie geweest in een land waar homoseksualiteit in de grondwet verboden is? Zo ja, wat waren jullie ervaringen?

Ja wel in landen geweest waar het verboden is maar er is altijd zoiets als gedogen. Verder niet opvallend gay zijn. En je hebt geen problemen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robert M. (Bericht 243767)
Kan iemand me uitleggen waarom (in het algemeen) de gays van roze houden?

Wat ik ook niet helemaal begrijp is dat sommige homo's zich (zoals al eerder was vermeld) zich een beetje meisjes achtig gedragen. Want als je homo bent, wil je graag een man zijn (die dus ook homo is en van mannen houd) waarom gedraag je je dan als een meisje?

Robert.

Wat een vooroordeel dat homo's zich vrouwelijk gedragen. Ik ken ook hetero's hoor die wat meer vrouwelijke trekken hebben(die krijgen dan ook meteen een stempel homo te zijn).

Het roze heeft een geschiedenis door de tweede wereldoorlog. Homo's werden net als de joden (davidster), communisten (rode driehoek) gemerkt met een roze driehoek. Vandaar dat de kleur een begrip is geworden in de gayscene. Maar om in de loop der jaren is de regenboog het teken voor homo's geworden.

Maaike_20 14-01-09 12:10

Nice dit topic!
Ik ben ook vrouw, sportief, kort haar, kick op gadgets en mooi computerspul.
Ik voetbal, ik tennis.
Volg een HBO opleiding sociale studies (maatschappelijk werk)...
Word weleens geassocieerd met lesbiennes...maar dit ben ik toch niet.
Ben gewoon hetero, maar momenteel geen vriend.

Jammer dat vrouwen die sportief zijn, kort haar hebben en zich focussen op gadgets, altijd worden gelinkt als zijnde gay/lesbie of hoe je het ook maar noemen wilt.
Niet dat ik er iets tegen heb hoor, maar zou niet weten waarom dit allemaal niet zou kunnen...
Blijf dit topic nog volgen...;)

Robert M. 14-01-09 12:12

Oke bedankt :) Duidelijk uitgelegd ;)

Je hebt ook wel gelijk dat je hedendaags snel voor homo wordt uitgemaakt zodra je vrouwlijke trekjes vertoond.

Maar waar ik eigenlijk op doelde is een persoon die ik regelmatig tegen kom op mijn werk als gast. (Ik werk in de horeca) Vriendelijke man die zich soms als meisje kleed.

Vandaar die verwarring bij mij.

Liejanda 14-01-09 12:51

Tja er zijn altijd uitzonderingen, maar die zijn er minstens zo veel onder de hetero mannen ;)

Het zou minstens zo krom zijn om te zeggen dat iedere hetero man een uitslover is.. (beetje kromme zin maar ik hoop dat je het begrijpt :P)

@ Maaike,

Je hebt helemaal gelijk hoor, die eigenschappen die jij net noemde hoeven helemaal niets met geaardheid te maken te hebben. Ik ken minstens zo veel lesbiennes die twee linker handen hebben ;) Maar over het algemeen zijn er onder de hetero vrouwen (in verhouding) minder vrouwen die in technologie en gadgets zijn geinteresseerd dan onder de lesbo vrouwen ;)

Michael 14-01-09 12:56

1 Bijlage(n)
gesnapt een hetero in jurk :D:D

King1987 14-01-09 13:03

Wie zegt er dat de paus hetro is :p hij is zoizo niet getrouwd :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.