iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Ik wil een gay topic :p (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/28124-wil-gay-topic-p.html)

Liejanda 07-01-09 19:18

Ik wil een gay topic :p
 
Omdat ik hoop dat er meer meiden zijn die stoer genoeg zijn om zelf hun software problemen met hun iPhone op te lossen (met wat hulp van iphoneclub.nl) in plaats van direct naar hun handige broer toe te stappen en gay genoeg zijn om dat niet onder stoelen of banken te steken.

En omdat ik vind dat de mods van iphoneclub af en geen rekening houden met mijn gay uitspraken

Fresh 07-01-09 19:22

Ben je als mannelijke soort van de "familie" ook stoer? Wat als die broer nou gay is?

Liejanda 07-01-09 19:24

Haha ja absoluut stoer genoeg, en broer mag ook vervangen worden door buurman :p

Chrisl 07-01-09 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liejanda (Bericht 240873)
En omdat ik vind dat de mods van iphoneclub af en geen rekening houden met mijn gay uitspraken

In welke zin zouden ze rekening met je uitspraken moeten houden dan?????

ArB 07-01-09 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liejanda (Bericht 240873)

En omdat ik vind dat de mods van iphoneclub af en geen rekening houden met mijn gay uitspraken

Ik heb deze zin nu 5x gelezen en snap hem nog niet. Vind je dat we onderscheid maken ?

Chrisl 07-01-09 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 240888)
Ik heb deze zin nu 5x gelezen en snap hem nog niet. Vind je dat we onderscheid maken ?

Of zouden moeten maken wellicht????

Michael 07-01-09 19:31

nee wees eens konkreet. Want ik snap hem ook niet.

King1987 07-01-09 19:32

Ook hier bevinden zich vraagtekens. :confused:

*niet serieus: moeten we meer roze toepassen? :p Dan is de handtekening van Micheal en die van mij toch al gay, met roze en paars.....

Liejanda 07-01-09 19:35

Haha ik doelde op een opmerking van mij die onlangs is verwijderd. Zoals ik het net zei is het een beetje verwijtend maar zo bedoel ik het niet ;)

De opmerking die ik had geplaatst ging over een wallpaper met een regenboog er in en aangezien een regenboog een echt gay community teken is zei ik: fantastisch een gay apple logo, en dat bericht werd verwijderd met als reden dat mensen zich er aan zouden storen :s

Fresh 07-01-09 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 240886)
In welke zin zouden ze rekening met je uitspraken moeten houden dan?????

Ik dat ze bedoelt dat ze stoer is als vrouw, omdat ze zelf haar iPhone weet te overmeesteren. Dat is het eigenlijk ook wel... Welk geslacht heeft de iPhone dan? Juist! Treat it with care...


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 240888)
Ik heb deze zin nu 5x gelezen en snap hem nog niet. Vind je dat we onderscheid maken ?

Ze gebruikt waarschijnlijk jargon, dat door de mods niet wordt begrepen (en wellicht verkeerd wordt opgevat?).

Heb ik het juist, Liejanda?

Chrisl 07-01-09 19:37

Dan ben ik het iig met je eens dat je erover valt, zoiets mag best gezegd worden vind ik.....

Mwfadebeer 07-01-09 19:38

Ach volgens mij kunnen gay topics ook eigenlijk alleen op roze maandag worden gestart.
Wees blij dat de mod's zo coulant zijn.. :D:D:D

Michael 07-01-09 19:38

Nou ben harstikke gay maar haar jargon snap ik dan niet hahahaha of is het lesboos?

Fresh 07-01-09 19:41

Ik vind het in ieder geval leuk en heel stoer dat je dit topic hebt aangemaakt, Liejanda!

ArB 07-01-09 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer (Bericht 240902)
Ach volgens mij kunnen gay topics ook eigenlijk alleen op roze maandag worden gestart.
Wees blij dat de mod's zo coulant zijn.. :D:D:D

Pas op he anders krijg je een berisping voor het in de maling nemen van mods ;):D:D

Chrisl 07-01-09 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 240903)
Nou ben harstikke gay maar haar jargon snap ik dan niet hahahaha of is het lesboos?


Deze soms: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lesbos_(eiland)

Liejanda 07-01-09 19:45

Ik snap eventjes niet zo goed waarom er door sommigen nu zo cynisch wordt gereageerd... zoals in mijn vorige reactie: ik bedoelde het niet zo slecht...

any way het was geen jargon, gewoon slecht uitgelegd ;) (toegegeven :) )

En fresh & Chrisl : thanx!! :)

Michael 07-01-09 19:45

Dit topic kleurt ineens gezellig roze :D

febe 07-01-09 19:49

hmmm, de strekking van het topic is mij ook niet helemaal duidelijk, maar wel dat er meer meiden/dames/vrouwen zijn die met iPhone rommelen.
En in mijn geval ook die van vrienden/familie/collega's die het zelf niet durven en maar wat blij zijn dat ik het wel doe ;)
(en daar zijn ook mannelijke varianten bij ..)
In t begin vond ik t ook eng en was ik bang iets te verknallen, maar oa dankzij het forum ben ik daar wel overheen!

atonba 07-01-09 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liejanda (Bericht 240898)
Haha ik doelde op een opmerking van mij die onlangs is verwijderd. Zoals ik het net zei is het een beetje verwijtend maar zo bedoel ik het niet ;)

De opmerking die ik had geplaatst ging over een wallpaper met een regenboog er in en aangezien een regenboog een echt gay community teken is zei ik: fantastisch een gay apple logo, en dat bericht werd verwijderd met als reden dat mensen zich er aan zouden storen :s


Ik vind het echt belachelijk als dit waar is!!! Waarom zouden mensen zich aan zo'n opmerking storen? Tenzij je zeer homofoob bent. Kom op zeg, Apple is hartstikke gayfriendly en de Homofoben moeten zich maar aanpassen en niet andersom. Want even voor alle duidelijkheid. Apple moet het hebben van innovators en early adopters (zoek op in marketing woordenboek). En juist dat zijn in grote mate homo's. Dus please! Apple weet heus wel wat hij aan de homo community heeft. Nu Iphoneclub blijkbaar nog...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.