QQ Test ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe doet de gemiddelde iPhone gebruiker het bij een QQ Test? De test kan je doen door op de banner te drukken of te surfen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
QQ Test !
Hoe doet de gemiddelde iPhone gebruiker het bij een QQ Test? De test kan je doen door op de banner te drukken of te surfen naar Doe de QQ Test! Post hier je (eerlijke!) resultaten Ter vergelijking: De gemiddelde Nederlander zou 100 halen. Michiel Mol 133 ! Dolf Janssen 105 Kluun 110 Susan Smit 121 Dries Roelvink 108 DJ Isis 114 Mohammed Ali 78
Marc. Laatst gewijzigd door zwaan; 17-02-09 om 13:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ruimtelijk inzicht is voor watjes
|
||||
|
||||
Ik heb alleen even die simpele test gedaan met die 10 vragen. Ik had 5 van de 5 sterren.
Net even helemaal gedaan ik kom op 105.
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 17-02-09 om 13:35. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet even snel een acount aanmaken. Van quest krijg je toch geen spam en de nieuwsbrief is optioneel
|
||||
|
||||
125 had overal 5 sterren, maar had steeds mezelf lager ingeschat en dat levert punten aftrek
|
||||
|
||||
Ik had 108 ergisteren maar probeer het straks wel even opnieuw.
|
|
||||
|
||||
Screenshots or it didn't happen
|
||||
|
||||
110 alleen mn geluid doet het niet
|
|
||||
|
||||
114, wel een leuke quiz
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
118, maar ik had mezelf op de meeste punten te laag ingeschat... Ik ga gewoon nog een account maken en nog eens proberen
|
|
|||
|
|||
124. Ook hier te laag ingeschat...
|
|
||||
|
||||
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
test....... | nobody79 | Archief | 2 | 16-04-08 15:53 |
|
|