iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/30857-iphone-inruilen-voor-welke-doen.html)

Ruben.cc 20-07-10 14:47

Als ik om wat voor reden dan ook geen iPhone meer zou kunnen/mogen hebben zou het denk ik een Android toestel worden. Ik wil toch wel graag een echte smartphone hebben en ik heb een verschrikkelijke hekel aan Windows Mobile. Volgens mij is er niet veel anders dan iPhone, Android en Windows Mobile, dus veel keuze blijft er dan niet.

V.w.b. Blackberry heb ik altijd het gevoel dat dezelfde kant op gaat als Palm. Leuk spul, maar over een tijdje hoor je er niets meer over.

dtroxx 26-07-10 10:17

Ik ruil hem zeker niet in kan zeker niet meer zonder mijn Iphone :)

Ruben.cc 26-07-10 12:12

Mensen roepen heel snel dat ze absoluut niet meer zonder iets zouden kunnen. Persoonlijk vind ik dat als iets niet bij je geboorte aan je lichaam vast zat dan kan je meestal best zonder. ;) Ben het er wel mee eens dat ik me heel wat meer uren zou vervelen zonder iPhone. In mijn werk heb ik regelmatig (zeg maar gerust dagelijks) een uur of langer totaal niets te doen en dan is een iPhone helemaal geweldig om de tijd door te komen. Beetje surfen, nieuws lezen, chatten, gamen, muziek luisteren, filmpjes kijken. Je kan er alle kanten mee op. "Voorheen" had ik een Windows Mobile toestel waar dit soort dingen in principe natuurlijk ook prima mee kunnen, maar in de praktijk was ik meer tijd kwijt met het kreng in leven houden dan dat ik er plezier van had.

rolfjansen 27-07-10 16:47

Samsung Galaxy S!

anhong 31-07-10 20:14

nokia N8. schijnt een supermooi ding te zijn die zeer lekker bediend

Jorto 02-08-10 18:26

eentje die het doet

Bordyl 02-08-10 18:49

Die Samsung Star ofzoiets ziet er niet zó slecht uit :P

curmie 03-08-10 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 511907)
Die Samsung Star ofzoiets ziet er niet zó slecht uit :P

:eek:mijn collega heeft een Samsung Star en ik vind het een draak van een toestel vergeleken bij mijn iPhone, touchscreen reageert zoooooo traag!
Maarre als ik mijn iPhone zou inruilen zou dat voor een android toestel zijn, welke? Een Xperia of wellicht een HTC of Nexus one.
Ik ben al eens geswitched naar een HTC HD2 maar na een maand weer terug bij de iPhone...dus voorlopig ruil ik mijn iPhone nergens meer voor in....

ArjanAjax 08-01-12 13:47

ik ga hem volgende week inwisselen voor een BBcurve 9300:)

I Xyzyx I 09-01-12 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArjanAjax (Bericht 757180)
ik ga hem volgende week inwisselen voor een BBcurve 9300:)

En waarom?:p De motivatie er achter is natuurlijk het interessantst.

Ik gok zelf op prijs anders had je wel het nieuwere model genomen (9360)

ArjanAjax 09-01-12 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 757552)
En waarom?:p De motivatie er achter is natuurlijk het interessantst.

Ik gok zelf op prijs anders had je wel het nieuwere model genomen (9360)

a) ze hadden op gsmtopdeal waar ik het afsloot geen iphone's op dat moment
b) ik word een beetje heel erg geirriteerd door de 3g en heb het idee dat dat niet anders is op andere phones (sloom, reageren niet, dooie pixels...)
c) ik blijf een tiener;p

en waarom ik voor de 9300 heb gekozen: dat was de enige die in combi met een abbo te verkrijgen was op bovengenoemde site;)

mocht het nog niet duidelijk zijn stuur je me maar een pm ;)

ergoboy 09-01-12 18:17

samsung galaxy white :p

peidy 09-01-12 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc (Bericht 494020)
Als ik om wat voor reden dan ook geen iPhone meer zou kunnen/mogen hebben zou het denk ik een Android toestel worden. Ik wil toch wel graag een echte smartphone hebben en ik heb een verschrikkelijke hekel aan Windows Mobile. Volgens mij is er niet veel anders dan iPhone, Android en Windows Mobile, dus veel keuze blijft er dan niet.

V.w.b. Blackberry heb ik altijd het gevoel dat dezelfde kant op gaat als Palm. Leuk spul, maar over een tijdje hoor je er niets meer over.


Windows mobile bestaat allang niet meer.
wp7 daarintegen is echt fantastisch.

Een wp7 telefoon wordt sowieso mijn volgende. Een mooi Lumnia.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.