iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/30857-iphone-inruilen-voor-welke-doen.html)

YvesT 01-03-09 20:33

Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen?
 
Als je je Iphone zou inruilen voor welke telefoon zou je het dan doen?
Wil hem zeker niet inruilen, ook al loopt ie wat stroef hoe ouder dat ie wordt.

Maar ben wel op zoek naar een telefoon voor mn derde nummer(weet het veel te veel).
De Sony Xperia X1 ziet er interessant uit maar ben niet zeker als het een echt touchscreen is zoals de iphone(heb geen zin in een telefoon met van die touchscreen pennetjes).

Even vooraf, we gaan niet allemaal massaal roepen, we ruilen hem niet in. ;) ookal is het chat, dat is behoorlijk doelloos. King1987

jonathan 01-03-09 20:35

T-Mobile G1.

Gilliam 01-03-09 20:38

Voor een 16GB White. :D

Maar als ik voor een andere zou moeten ruilen zou het zeker de Android G1 worden.

bako 01-03-09 20:42

ik ruil hem niet in


grapje king
ik zou hem inruilen voor zo'n nokia het web of een sony ericson
of als ik hem ook mag ruilen voor een andere gadget (dus geen gsm)
dan zou ik een ipod touch 32 gb

iMario 01-03-09 20:46

Slimme vraag... Wie ruilt zijn iPhone nou voor een andere phone? :eek:

zwaan 01-03-09 21:40

1 Bijlage(n)
Mijn oude vertrouwde Nokia 6234 http://i.fokzine.net/s/heart.gif
pic in de bijlage

bako 01-03-09 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 261927)
Slimme vraag... Wie ruilt zijn iPhone nou voor een andere phone? :eek:

er zijn genoeg mensen die iphones niet begrijpen of niet mee om kunnen gaan
(wat ik niet snap want het is super makkelijk):cool:;)

iMario 01-03-09 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 261952)
er zijn genoeg mensen die iphones niet begrijpen of niet mee om kunnen gaan
(wat ik niet snap want het is super makkelijk):cool:;)

De 'basis' dingen zijn niet moeilijk nee.


Ik zou btw voor de Nokia 3310 gaan. Old school! Classic! :p

drease 01-03-09 21:50

G1 denk ik =D
Of LG KP500

MacorgaZ 01-03-09 21:52

HTC Touch HD.

imosed 01-03-09 22:00

T-Mobile G1 of Nokia 5800

galip91 01-03-09 22:37

Ik zou tijdelijk een oude Nokia uit de kast gebruiken, tot de T-Mobile G2 uitkomt :rolleyes:

Timmeh_ 01-03-09 23:18

Ik denk een android-toestel, maar zeker niet de G1.., mij te plastic :rolleyes:
Of anders de HTC Touch HD

Alexandru 01-03-09 23:39

1 Bijlage(n)
HTC Touch Diamond2
(Verwacht tweede kwartaal 2009, als ik dit had geweten had ik nog even gewacht met de iPhone)

Abu 01-03-09 23:43

Sony Ericsson Xperia X1 of misschien een Android toestel

yvetskie 02-03-09 00:12

moeilijk.... maar ik denk dan de g2 van vodafone en/of de lg arena die heel erg op de iphone lijkt maar alles kan wat de iphone niet kan ;) ben alleen erg benieuwd naar de werking van t touchscreen ,enfin tis maar een optie ....i love my iphone ;)

mattmcmike 02-03-09 00:38

Ik zou hem inruilen voor een google phone of dan zo'n simpele monochroom nokia toestelwaar je alleen op kan bellen en smsen. O ja en ook een wekker functie heeft.

nlbears 02-03-09 01:10

Doe mij denken aan een reclame spot van vroeger........ "welke andere ???" was het antwoord op de vraag.............

M.a.w. er is toch volgens mijn bescheiden inschatting niet iets wat zo veelzijdig is, zo eenvoudig te gebruiken en zo simpel in te stellen als /dan de iPhone......... een beter camera daargelaten....
Ik heb de afgelopen periode de volgende toestellen mogen proberen, de ene ging nog sneller dan de andere de doos in terug :

Blackberry Storm >> wat een kreng van een doordruk scherm !
Samsung Omnia >> Windows.........sticky.....jak !
Nokia 96 >> leuker............ handig GEEN toetsenbord :-(
en nog een enkeling waarvan ik de naam niet eens meer weet !

Ik heb de 8Gb uit iTalië handje vol gekochte apps, 'k vind ém best zó !!! ;-)

iPhonebooth 02-03-09 07:42

Ik zou hem inruilen voor een nieuwe First gen. En niks anders...

ViktorV 02-03-09 08:00

De N97 ziet er veel belovend uit..

DouweM 02-03-09 08:33

Ben al die merken die elke week een nieuwe telefoon uitbrengen een beetje zat... Geen Sony Ericsson/Samsung/LG/Etc. meer voor mij. Ik denk een Android-phonetje :-) Dan weet je in ieder geval zeker dat het OS doorontwikkelt wordt (net zoals met het iPhone OS dus)

bzb 02-03-09 08:44

simpel:

Vertu Ascent Ti

StefV 02-03-09 08:44

Ja een Vertu of een nieuwere Appel Phone :)

Scooter 02-03-09 09:02

voor een iphone 16GB

Le0 02-03-09 09:07

Blackberry Bold.

wouterstorre 02-03-09 10:55

ik zou hem voor een Sony Ericsson Xperia X1 willen ruilen...
word een beetje gek van die kl*te unlock!

beetje jmmr dat dat er nog niet is...

Rene3g 02-03-09 11:22

Ik denk op het moment voor geen andere.
Vriendin heeft de Samsung F480, is ook wel leuk! 5.0 mp camera e.d. alleen toestel is iets te klein voor mij ;)

Ben benieuwd naar de nieuwe iphone;)

iMick 02-03-09 11:57

Ik zou wachten en dan kiezen tussen de:
Nokia N86
Nokia N97
Samsung OmniaHD
Palm Pré
Volgende Gen iPhone :D

Komt best veel aan en ben benieuwd wat er gaat gebeuren het komen jaar :)

FSF 02-03-09 11:59

Leuk onderwerp! Alleen jammer dat niet iedereen een toelichting geeft op zijn keuze waarom hij wel of niet voor een ander toestel zou kiezen. Alleen roepen dat je voor toestel 'X' kiest hebben we niet zoveel aan vind ik. Geef ook even aan waarom je wel of niet voor een ander toestel zou kiezen. Kan leerzaam/informatief zijn voor de lezers.

Ik heb nu al een maand of vier de iPhone 3G. Daarvoor vele WM en Nokia toestellen gehad. Gemiddeld had ik elke twee maanden een ander toestel, dus er zijn maar weinig toestellen die ik niet heb gehad...:D

Ik ben momenteel nog erg tevreden met de iPhone. Alleen het feit dat ik hem al vier maanden heb zegt al genoeg ;)

Ik ben vooral tevreden over de eenvoudige bediening van het toestel. Ik was na een kwartiertje klaar met het instellen van het toestel nadat ik hem gekocht had. Bij de WM toestellen was ik meestal een paar avonden bezig om hem naar mijn wensen in te stellen (wat ook weer zijn charme heeft...soms mis ik dat een beetje...:o). Ook daarna werd er regelmatig het e.e.a. aangepast aan de instellingen.

Behalve de gemakkelijke bediening van de iPhone vind ik vooral de bediening van het touchscreen super. Daar kan (nog) geen enkel WM / HTC toestel aan tippen. Ik heb diverse HTC 's (Touch Pro /HD e.d) gehad. Het touchscreen van die toestellen haalt het niet bij de iPhone.

Ik ben dus erg tevreden en heb nog geen plannen om over te stappen.....hoewel.... die G1......wel een besturingssysteem met toekomst en minder beperkingen.......

akron_007 02-03-09 12:50

ik ben zo gek vn men iphone dat ik hem voor geen enkele andere telefoon van de wereld zou willen ruilen ...

akron

YvesT 02-03-09 18:46

Ging het liefst zelf voor een Nokia.
Maar buiten de 5800 is er nog niks uit, en de 5800 is niet echt een touchscreen.
T-Mobile G1 ziet er mooi uit maar ook fragiel.

HTC Touch HD of Sony XPERIA X1 krijgen het meeste interesse van mij.
Maar ben toch nog niet klaar voor een beslissing, er kan nog altijd iets beters zijn.

Iphone 3G, interesant maar heb mn Iphone 2G nog om er nog eentje te kopen met weinig verschil vind ik niet de moeite.

bedankt alvast voor de reactie, zou zeggen laat de meningen maar komen :D

xxMartenxx 03-03-09 16:36

Ik denk dan toch een Sony Ericsson c905, heeft geen fantastische apps en geen vette User Interface maar ja..
De 8.1 megapixel camera doe ik het dan wel voor;)

Vassili 04-03-09 19:41

mijn oude n95 8gb :D

Michael 04-03-09 19:45

Voor een android die ik net heb binnen gekregen :D

soCool 04-03-09 20:12

Een Samsung E700 ofzo.

Jazzamataz 04-03-09 20:56

Op dit moment zou ik hem niet ruilen. Heb al veel toestellen gehad, meestal iedere maand een andere, maar qua touchscreen spant dit de kroon. Het enige wat ik mis is het tweaken wat je met WM wel kan doen. Mijn volgende wordt een Touch Pro 2. Had hiervoor de HD, daarvan vind ik wil het grote scherm mooier dan van de iPhone.

iMario 04-03-09 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz (Bericht 263183)
Het enige wat ik mis is het tweaken wat je met WM wel kan doen.

Off-topic
Wat versta jij precies onder tweaken?


YvesT 04-03-09 21:12

Denk persoonlijk dat ik ga wachten op de Nokia N97.
Heb goed nagedacht en eerlijk gezegd, ben ik niet zo een Sony van dus blijf ik bij de XPERIA weg.
HTC Toch HD is dan weer een mooi toestel maar ik hoor slechte referentie over het touchscreen.

Gezien ik altijd wel Nokia heb gebruikt en op de problemen die ik met mn Luna heb gehad na, ben ik altijd tevreden geweest erover.
De N97 zie er dan ook interesant uit Windows OS maar is dan weer niet zo slecht.
Geen unlocken meer bij iedere update, hoewel de appz misschien niet zo uitgebreid zijn.
De Nokia N98 laat denk ik nog wel even op zich wachten, dus daar wacht ik niet op.
Hopelijk komt de N97 er snel.

midon 05-03-09 06:17

Dat is niet zo moeilijk een Nokia E71.
Gaat denk ook snel gebeuren. Want gem. €600,- betalen voor een G3 16Gb vind ik wat veel voor een toestel die niet alles kan. (MMS, flitser, filmpjes maken.).

DouweM 05-03-09 07:04

Off-topic

Volgens je profiel heb je je iPhone gejailbreakt, dus MMS en filmpjes maken kan wel...




Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.