WWDC 2009 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Zal hier de nieuwe iPhone worden aangekondigd? Naar mijn mening zal er of iets bijzonders gebeuren op het gebied van iPhone's of dit zal volgend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
WWDC 2009
Zal hier de nieuwe iPhone worden aangekondigd?
Naar mijn mening zal er of iets bijzonders gebeuren op het gebied van iPhone's of dit zal volgend jaar gebeuren. Ik verwacht vooral de functies die "ontbraken" tegenover andere telefoons. Zoals een betere camera, videobellen, etc.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
WWDC 2009 vind plaats 8-12 juni check de link:
Apple Developer Connection - Worldwide Developers Conference 2009 Zelf denk ik dat de nieuwe iPhone op deze conference woord vertoont. Zo is ging het vorige jaar ook. Hopelijk brengen ze ook snow-leopard uit. Kan niet wachten Laatst gewijzigd door iMick; 26-03-09 om 20:55. |
|
|||
|
|||
hoop ook echt dat snow leopard dan uit komt!
kunnen we eindelijk de intel procesoren optimaal benutten. er zou denk ik ook een nieuwe iphone uitkomen |
|
|||
|
|||
Ik denk dat 1 ding wel zeker is, snow leopart; daar zit ik echt op te wachten. En wat betreft een nieuwe iPhone..Hmm..Wel versie 3.0. Maar echt een nieuwe iPhone, ik weet het nog net zo niet.. De 3G vind ik al super.. Camera vind ik niets uitmaken..
|
|
||||
|
||||
Áls er nog een iPhone word aangekondigd gebeurt dit op de WWDC. Nu maar hopen tot de eerste officiële uitnodigingen worden verstuurd zodat we weer een hint krijgen.
("The spotlight turns to iPhone" mischien )
|
|||
|
|||
Het zal eerst en vooral over 3.0 gaan en Snow Leopard en als One More Thing een nieuwe iPhone.
Laatst gewijzigd door Martinox; 07-06-09 om 20:47. |
|
|||
|
|||
de nieuwe iphone kijk ik wel echt naar uit.
batterij leven staat voor, dat is zeker. als hij minder batterij heeft, hoef ik hem niet meer. heeft hij 1.5 maal de iphone 3g, koop ik hem dezelfde maand dat hij uit komt |
|
|||
|
|||
Vanaf hoe laat kunnen we het hier live volgen?
|
|
||||
|
||||
Vanaf 19:00 uur op deze iPhoneclub Live!
18:00 begint de voorbeschouwing (net een voetbal wedstrijd )
|
||||
|
||||
Nog paar uurtjes!
Heb me net aangemeld voor de sms-service. Ben benieuwd!
|
|||
|
|||
is het ook live te volgen, met beeld?
|
|
|||
|
|||
Nee, is ook nog nooit zo geweest. Je kunt wel een dag (en tegenwoordig zelfs een paar uur) later de gehele keynote downloaden van de Apple site.
|
|
|||
|
|||
Een docent van mij heeft de 32 GB iPhone al weg laten leggen.
Dus die komt er sowieso. |
|
||||
|
||||
En waar heeft die docent van je dat gedaan? En hoe? Als hij iemand gesproken heeft dan is het dus bevestigt door een vermoedelijk T-Mobile medewerker? Als hij het online heeft gedaan dan weet ik niet of het verhaal wel zo betrouwbaar is gezien alle screenshots die er de afgelopen tijd vrij zijn gegeven....
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb laatst aan een eigenaar van een mac store gevraagt over de iphone. Hij zei dat ze uitverkocht waren; dus ik zeg "waneer komen ze weer binnen dan* waarop de eigenaar zei "dat weet ik eerlijk gezegt niet" ikke: " uhu?"
Waarop hij zei: "maandag word er waarschijnlijk een nieuwe aangekondigt..." Ik vrolijk zeggen dat ik dan maar even wacht, en loop fluitend de winkel uit. |
|
||||
|
||||
Just wondering: Hoe lang gaat de keynote van vanavond duren? Moet wel op tijd in bed liggen natuurlijk
|
|
|||
|
|||
ik blijf desnoods tot 12 op, ik wil horen wat er voor nieuws gaat komen maar ik denk niet dat het langer als 2 uur duurt.
|
|
|||
|
|||
Hij is niet live te volgen he? Alleen via de LiveBlog?
|
|
|||
|
|||
die onemorething is toch live....? ik heb er trouwens geen geluid bij die live video.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WWDC 2009 Banners: 'One Year Later, Light-Years Ahead' | Bomans | Chat en geruchten | 9 | 09-06-09 10:07 |
|
|