//

TomTom koppelt Google Maps aan navigatiesysteem

TomTom koppelt Google Maps aan navigatiesysteem discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) TomTom koppelt Google Maps aan navigatiesysteem Navigatiefabrikant TomTom gaat samenwerken met Google om adresinformatie vanuit Google Maps naar een aan de pc gekoppeld navigatiesysteem te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-07, 16:29
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard TomTom koppelt Google Maps aan navigatiesysteem

TomTom koppelt Google Maps aan navigatiesysteem

Navigatiefabrikant TomTom gaat samenwerken met Google om adresinformatie vanuit Google Maps naar een aan de pc gekoppeld navigatiesysteem te kunnen verzenden.
TomTom zegt al langer te werken aan mogelijkheden om op internet gevonden informatie naar zijn navigatiesystemen te kunnen verzenden. 'Deze samenwerking is een grote stap voor TomTom om tegemoet te komen aan de vraag naar gepersonaliseerde content', aldus Eric Pité, vice-president productmanagement bij de fabrikant.
De nieuwe functionaliteit is alleen bruikbaar in combinatie met pnd-apparatuur en niet met het softwarematige Navigator. Als de TomTom met de pc verbonden is, kan de gebruiker de via Google Maps gevonden adresgegevens naar het gps-apparaat verzenden. De TomTom Home-software maakt dan voor elk adres een favoriete lokatie aan.
De samenwerking met Google komt overigens niet geheel onverwacht. TomTom staat op het punt Tele Atlas in te lijven. Dit eveneens Nederlandse bedrijf is een van de hoofdleveranciers van kaartinformatie voor Google Maps.

Gekopieerd van tweakers.net

Als er een samenwerking is tussen Apple en TomTom misschien dan ook ooit TomTom voor de iPhone.. Zou wel heel cool zijn!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-07, 16:31
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Maar dan hebben we toch alsnog geen gps op de iphone? Het gaat er alleen om dat je je adressen van je google maps op je tomtom kan zetten zoals ik het nu lees.

Dus je contacten met adres worden in je tomtom gezet als favoriete lokatie.
  #3  
Oud 05-12-07, 16:38
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Maar dan hebben we toch alsnog geen gps op de iphone? Het gaat er alleen om dat je je adressen van je google maps op je tomtom kan zetten zoals ik het nu lees.

Dus je contacten met adres worden in je tomtom gezet als favoriete lokatie.
Ja maar aangezien in iPhone2 waarschijnlijk gps komt of omdat er waarschijnlijk in de nabije toekomst bleutooth gps voor iPhone gemaakt zal worden kunnen we dan wel gps gebruiken. Ik zou het dan toch wel heel cool vinden om te kunnen navigeren met mijn goede vriend Tom.
  #4  
Oud 05-12-07, 17:25
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ja ok.. Met dat soort toepassingen zou het wel fijn zijn.
Ik gebruik nu een PDA voor mijn tomtom, maar dat is met mijn iPhone erbij ook nog maar de enige functie van die PDA.. Als het navigeren erbij zou kunnen komen op de iPhone dan kan de PDA voorgoed de kast in
  #5  
Oud 05-12-07, 17:33
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Ja ok.. Met dat soort toepassingen zou het wel fijn zijn.
Ik gebruik nu een PDA voor mijn tomtom, maar dat is met mijn iPhone erbij ook nog maar de enige functie van die PDA.. Als het navigeren erbij zou kunnen komen op de iPhone dan kan de PDA voorgoed de kast in
idd mijn e65 had wel GPS ondersteuning en iphone niet, enige voordeel aan de iphone is de interface (wat echt té goed is)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: TomTom opstarten vanuit google maps? dvkempen iPhone Navigatie 0 04-09-09 12:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.