iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Stiruam hard op weg naar de 1000? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/3772-stiruam-hard-op-weg-naar-de-1000-a.html)

iCulture 23-12-07 06:13

Heel veel plezier in Zwitserland, breek alsjeblieft niets (ledematen of iPhone) en kom snel weer terug, want ik vrees dat we je gaan missen ;) (alhoewel een beetje rust ook wel lekker is :p )

Stiruam 04-01-08 21:36

En daar ben ik weer :D

Iedereen een Goed, Prettig en Gezond 2008 toegewenst!

Nou bedankt Admin :D Het is gelukt om heelhuits weer thuis te komen dus hier ben ik weer :D Ook met jou (en de rest) alles goed gegaan?

Ik heb me iniedergeval prachtig vermaakt, heerlijk weer gehad en weer even niet achter me computer gezeten :D Wonderlijk genoeg heeft mijn iPhone het ook 2 weken vol gehouden zonder hem maar een keer op te laden maar ik heb hem ook niet intensief gebruikt :D... Na 2 weken nogsteeds harstikke blij met hem en kan niet meer zonder echter (hier komt het stomste) heb ik er nogsteeds niet mee gebeld :p. Nja nog geen software unlock en nog 11 dagen als ik me niet vergis tot 1.1.3 ben benieuwd maar zit nu toch redelijk te twijfelen of ik geen Turbosim (of een vergelijkbaar product) zal kopen... Ik zal me er nog eens even in verdiepen :D maar nu ga ik lekker verder met nieuws lezen en dit weekend zal ik wel weer beginnen met vrolijk mee-posten :D

Greetz, Stiruam

Stibou 04-01-08 22:20

YIHAA!:)

PS:Ook aan jouw een prettig 2008!

Freek 04-01-08 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 35671)
En daar ben ik weer :D

Iedereen een Goed, Prettig en Gezond 2008 toegewenst!

Nou bedankt Admin :D Het is gelukt om heelhuits weer thuis te komen dus hier ben ik weer :D Ook met jou (en de rest) alles goed gegaan?

Ik heb me iniedergeval prachtig vermaakt, heerlijk weer gehad en weer even niet achter me computer gezeten :D Wonderlijk genoeg heeft mijn iPhone het ook 2 weken vol gehouden zonder hem maar een keer op te laden maar ik heb hem ook niet intensief gebruikt :D... Na 2 weken nogsteeds harstikke blij met hem en kan niet meer zonder echter (hier komt het stomste) heb ik er nogsteeds niet mee gebeld :p. Nja nog geen software unlock en nog 11 dagen als ik me niet vergis tot 1.1.3 ben benieuwd maar zit nu toch redelijk te twijfelen of ik geen Turbosim (of een vergelijkbaar product) zal kopen... Ik zal me er nog eens even in verdiepen :D maar nu ga ik lekker verder met nieuws lezen en dit weekend zal ik wel weer beginnen met vrolijk mee-posten :D

Greetz, Stiruam

Twee weken zonder op te laden? Sure...

Michael 05-01-08 00:11

Onze Maurits was bezig met skien Freek en niet bezig met zijn iPhone. Maar evengoed een heel mooi jaar Maurits Dat de iPhone maar snel unlocked mag worden

Stiruam 05-01-08 11:50

ThanQ ThanQ en jha ik zou het ook zeggen maar zoals Michael al zegt: Ik had het veel te druk met Skien en Snowboarden... Ik heb hem denk ik bij elkaar 5 dagen uit gehad de rest op standby en zo nu en dan even ge-internet (omg het hele gebield daar had gratis Wi-Fi internet :p) en wat muziek geluisterd. Toen ik hem de laatste dag in Swiss aandeed kreeg ik een melding dat er nog minder dan 10% op zat dus toen was het feest bijna voorbij maar hij heeft het thuis gehaald. Mijn k800i heeft wel 2 weken aangestaan en die heb ik dan ook 2x moeten opladen dus waarschijnlijk evenveel Power in het apparaatje :p

Greetz, Stiruam

Freek 05-01-08 12:03

Nou, hoe dan ook: Ik ben blij voor je dat je je iPhone eindelijk hebt, heel veel plezier er mee!

Stiruam 05-01-08 12:15

Harstikke bedankt Freek :p dat zal wel lukken :D

ButcherJF 26-01-08 12:19

Geregistreerd: 16 oktober 2007
Locatie: F#ckin Nowhere dude! a.k.a IJzendoorn
Berichten: 999

Kom op! Je kunt het! Nog eentje!!!!

Stiruam 26-01-08 12:24

Haha Thanx ButcherJF :D ik stond ook net op het punt hier de 1000e te gaan posten :D

Dit zou de 1000e post zijn,
als het niet zo was dat het in het Chat forum niet mee telt... Nu eens een bericht zoeken waarmee ik iemand kan helpen :D

Greetz, Stiruam

Edit:
Jep het is zover ik heb de 1000 gehaald :D

Geregistreerd: 16 oktober 2007
Totaal aantal berichten: 1.000 (9,84 berichten per dag)
Totaal aangemaakte tropics: 10
Mijn eerste bericht ooit

"R" 26-01-08 12:50

hihi, denk je om je privé-leven?
Keep on going.

Stiruam 16-10-08 21:51

Tweeeeeeeeeeeduizend Poooooooooooosts... Heb er overigens wel lekker lang over gedaan :D Maar het leek me dan ook leuk om bij 2000 posts een iPhone 3G te hebben :D En die kreeg ik vandaag. Lekker dingetje! Erg content mee :D

Status update:

Geregistreerd: 16 oktober 2007
Totaal aantal berichten: 2.000 (
5,47 berichten per dag) !! BIJNA GEHALVEERD !!
Totaal aangemaakte tropics: 13


Greetz, Stiruam

truckdiver 16-10-08 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 206556)
Tweeeeeeeeeeeduizend Poooooooooooosts... Heb er overigens wel lekker lang over gedaan :D Maar het leek me dan ook leuk om bij 2000 posts een iPhone 3G te hebben :D En die kreeg ik vandaag. Lekker dingetje! Erg content mee :D

Status update:

Geregistreerd: 16 oktober 2007
Totaal aantal berichten: 2.000 (
5,47 berichten per dag) !! BIJNA GEHALVEERD !!
Totaal aangemaakte tropics: 13


Greetz, Stiruam

heb je dan maar in deze topic ook toegevoegd!
proficiat

http://weneninholland.web-log.nl/wen...ages/hoera.gif


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.