Stiruam hard op weg naar de 1000? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam 21 December = Mijn iPhone in NL Berichten: 559 Maurits, het eerste iPhone-forumlid met 1000 posts maar (nog) zonder iPhone...?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Stiruam hard op weg naar de 1000?
Maurits, het eerste iPhone-forumlid met 1000 posts maar (nog) zonder iPhone...?
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 15-12-07 om 00:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hahaha ja klopt ik ben ook veel andere forums ook erg actief (overal weer een andere naam) maar die 1000 posts ga ik niet halen want over een week zit ik voor 2 weken in swiss waar ik absoluut niet op het forum ga zitten en ik krijg waarschijnlijk ook een van de dagen na de 21e me iPhone... Echter wil admin graag dat ik rustig aan doe dus ik reageer nu al minder dan ik anders doe
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 15-12-07 om 09:40. Reden: of = ook |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Chat (uit CoverFlow-thread in Muziek)
|
|
||||
|
||||
ik was een van de eerste geregistreerden op het forum en ik zit misschien in de helft haha. Kom elke dag wel eens kijken maar niet altijd even actief
|
|
||||
|
||||
Zo Stiruam, jij post echt veel. Heb je geen werk of werk je op kantoor of wat is het??
|
|
||||
|
||||
@peter: Nou jou icoontje zie ik ook erg vaak op duiken en daar heken ik jou ook aan ik zou aannemen dat jij dat bent maar na het bekijken van "post hier jezelf met je iPhone" krijg ik het id dat dat niet klopt
@Niekie Hehe nou ik zit op school en ik begin erg vroeg dus ben bijna altijd vroeg uit en geen bijbaantjes want ik heb een verschrikkelijke hekel aan werken Maar een kantoor baan waar je lekker de helft van de tijd kan internetten zie ik wel zitten Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zal niet erg ver komen dan vrees ik. Anyway, hoop dat je ook iets sociaals overhoud naast de iPhoneclub. Groetjes, |
|
||||
|
||||
Citaat:
En me sociaale leven zit ook wel goed bijna elke avond wel naar vrienden en vrienden bij mij... Ik zit voornamelijk op iPhoneclub op de tijden dat zij huiswerk doen, ik maak geen huiswerk maar haal wonderbaarlijk genoeg wel goede/goedgenoege cijfers Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Dit is een kunst!
|
|
||||
|
||||
mijn avatar is een van Steve Jobs (oprichter en CEO van Apple), een echte schande moest je die man niet kennen
|
|
||||
|
||||
^^ guwd for you Stiruam
ik ben ook sinds ik de iphone heb actief op dit forum vanaf 30 november nu al 114 berichten :X |
|
|||
|
|||
Zeer bewonderenswaardig idd die hoeveelheid posts. Wil er eigenlijk niet aan denken hoeveel die jongen wel niet gaat posten als hij dat ding eenmaal echt heeft.
|
|
|||
|
|||
Ik denk minder, dan ben je er namelijk mee aan het spelen en heb je geen tijd meer voor lange forumsessies...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eeuh, heb ik nu ineens een nieuw topic gestart?
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Heheh je bedoeld mn typfouten?? Heheh ok dat is nou een van mijn slechtere vakken Nee serieus ik snap nogsteeds niets van ontleden terwijl menig basisschool leerling dat wel kan... Maar since klas 2 heb ik denk ik de hoop opgegeven |
|
||||
|
||||
Nou vandaag (jaja het is al middernacht geweest!) is ie er om 9 uur komt ie in NL aan op schiphol!
Ik ben benieuwd of ik em vandaag ook al krijg of dat dat later zal worden! OoooOO spanned! 675 posts voordat ik dit poste ik ben benieuwd! Ik ga maar eens een tukkie doen! Morge vroeg op en morge middag weet men meer Laatst gewijzigd door Stiruam; 21-12-07 om 01:06. Reden: FF iets uitgebreider! |
|
|||
|
|||
Mooi op tijd aangepast, Stiruam! Ben je er helemaal klaar voor? Heb je de nodige Stealthsim of iets anders klaarliggen?
We horen het zeer waarschijnlijk allemaal van je. |
|
||||
|
||||
Jha ik ben er klaar voor alles licht klaar en ik ga er vanuit dat ik het jailbreaken uit me hoofd kan om 7 uur vanavond is het zover dan ga ik hem/kan ophalen Neen geen Stealth sim voor mij ik wacht op een software unlock methode en betaal de ontwikkelaar $50,- (of iets dergelijks). Ik zit vanaf de 23e in Zwitserland dus dan zal ik zoiezo niet al te veel bellen en daar gebruik ik mijn trouwe k800i dan wel even voor. Maar stel dat er rond 10 januari nogsteeds geen software-unlock methode is ga ik ergens een stealsim of turbosim kopen Mijn contact persoon is overigens zonder moeite door de douane heen gelopen dus het hele grapje heeft me 296,- euro gekocht! Das een zeeer mooie prijs! Verder weet ik al harstikke veel van de iPhone dus ik ga eens kijken hoelang het duurt om mijn iPhone van OTB tot alles gehackt en aangepast gaat duren... Alleen het Thema hoe ik denk ik... Echter Slidetounlock ga ik wel vervangen OoooOO spannend Ik hou jullie op de hoogte van de bootloader etce (iPhone is 3 dagen na het nieuws van de eerste 1.1.2 OTB iPhone gekocht dus waarschijnlijk 4.6 )
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 21-12-07 om 14:40. Reden: doane?? Neen douane! |
|
||||
|
||||
NICE,Veel succes en geluk ermee,zeker voor zo'n prijs!
|
|
||||
|
||||
Dankje Stibou!
Ik heb hem om 7.15 ofietsdergelijks opgehaald en ben nu ff bezig met de iPhone aan het Updaten naar 1.1.2 na het oktoprep op 1.1.1 draaien. Het is dus idd een 4.6 bootloader but i dont give a .... want ik ben blij! ik heb een iPhone! Daar gaat hem om! Na 680 posts eindelijk mijn iPhone halleluja! Praise the lord! Alles werkt toppie behalve hem met ibrickr uit recovery halen (Vista weer ) dus dat heb ik op XP gedaan. Het mooiste is dat ik de hele guide al uit me hoofd kende en hem helemaal niet nodig heb gehat Maar nu ga ik weer verder want ik kan gaan updaten naar 1.1.2 Wat een dag die 21ste! Greets, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stiruam is jarig! Gefeliciteerd! | iMario | Chat en geruchten | 19 | 30-09-08 21:51 |
Iphone volume knop hard ( reparatie naar t mobile) | hababam | Odido (T-Mobile) | 10 | 08-09-08 19:22 |
|
|