Iphone volume knop hard ( reparatie naar t mobile) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) En ja hoor dat heb ik weer ! Ik heb net een abo genomen bij belcompany voor 1 jaar met een iphone 3g 8 gig. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone volume knop hard ( reparatie naar t mobile)
En ja hoor dat heb ik weer !
Ik heb net een abo genomen bij belcompany voor 1 jaar met een iphone 3g 8 gig. Ik heb het net 2 dagen en me volume knopje is keihard....Het heeft geen veering, het lijkt net alsof dat die vast geplakt is .... Hij functioneert goed alleen je krijgt wat pijn aan je vinger als je het vaker en druk. Nu heb ik hem naar t - mobile shop gebracht omdat het HUN verantwoordelijk zijn voor alle iphone's en niet belcompany ( en dat nog maar dat ik hem 1 a 2 dagen hebt) Hij is nu naar als reparatie gestuurt naar t mobile.NU is me vraag hoelang duurt het voordat ik me toestel weer terug krijgt van t mobile. |De medewerker zei dat het maximaal 8 weken duurt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij oude telefoon was ik hem elke keer 2 tot 4 weken kwijt..
Misschien is het bij de iphone wat langer.. zou best kunnen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik bedoelde mijn oude telefoon die ik voor mn iphone had (sony ericsson)
Heb die regelmatig terug kunnen brengen en was hem 2 tot 4 weken kwijt maar ik weet natuurlijk niet of dit bij de iphone langer zal zijn ze hebben mij toen vertelt dat het bijna bij elk toestel 2 tot 4 weken is.. |
|
|||
|
|||
het duurt minimaal 2weken maximaal 8weken tijdens het reparatie periode loopt je garantie niet door dus als het 8weken bij reparatie ligt krijg je 8weken verlenging op je garantie
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen wat ik Stom vind dat ik geen gelijk een nieuwe van belcompany krijgt want het is tenslotte binne 7 dagen |
|
|||
|
|||
Dan had je naar BC moeten gaan, en niet naar T-Mobile. Ook had je bovenstaande vragen gewoon aan de medewerker kunnen vragen, aan kunnen geven dat je binnen 7 dagen recht heb op retournering / vervanging als het niet goed is. Dit heb je niet gedaan, dus kun je het ze niet kwalijk nemen.
Ik heb vandaag mijn 3G ter reparatie aangeboden, en het duurt 2 tot 3 weken (haarscheurtjes). Over garantie is me niets verteld, ik ga dit nog navragen bij ophalen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Die reperatie service neemt altijd rustig de tijd merkte ik ook met men vorige mob (sony ericsson W880i) was hem 3 maanden kwijt afzetters
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume Knop | agui | iPhone algemeen | 1 | 23-02-11 23:35 |
Iphone Volume knop kapot? | forrestgumpx | iPhone algemeen | 8 | 23-02-10 18:33 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Volume te hard(!) | jeroenw | iPhone algemeen | 0 | 04-03-08 20:47 |
iPhone ringer volume knop | MNG | iPhone algemeen | 8 | 29-11-07 12:38 |
|
|