DigiD en iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net iets raars meegemaakt, ik wilde bij DigiD mijn tel. nummer wijzigen, maar op mijn iPhone ontvang ik de activatiesms niet. Ook met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DigiD en iPhone
Ik heb net iets raars meegemaakt, ik wilde bij DigiD mijn tel. nummer wijzigen, maar op mijn iPhone ontvang ik de activatiesms niet. Ook met ander nummer met oude telefoon geprobeerd, en hier werkte het wel. Is dit 'n bekend probleem of misschien iemand tips?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is misschien gewoon pech geweest, ik krijg mijn activatie sms'jes van digid wel gewoon binnen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook gewoon op mijn iphone deze smsjes ontvangen.
|
|||
|
|||
ja? hmm dan is er iets raars aan de hand, ik heb het twee keer geprobeerd, derde keer andere telefoon, toen weer geprobeerd, maar nu kan ik 10 minuten niet meer... maar geruststellend idee dat het iig kan werken en dus pech ofzo moet zijn.. thx!
|
|
|||
|
|||
als het 3x achter elkaar mis gegaan is is het niet gewoon pech maar zou er toch echt iets mis moeten zijn, niet een nieuw nummer gekregen de laatste tijd en dat het nog naar het oude nummer gaat?
|
|
|||
|
|||
Hm ik was te snel, er is echt iets raars aan de hand, ik ontvang zojuist 6 smsjes, waaronder drie van DigiD en drie die eerder vandaag waren verzonden(afzonderlijk, om 17:00, 17:16 en 17:45) toch gek, alsof ik de hele tijd geen ontvangst heb gehad, maar ik zag gewoon het operator logo... enfin, het is nu iig opgelost, dank voor jullie meedenken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen enkele provider geeft garantie wanneer een verstuurde SMS ontvangen gaat worden. Dat kan zelfs betekenen dat je de dag er na een SMS krijgt of ook dat je later verstuurde berichten eerder ontvangt. SMS is nooit bedoeld als een soort IM (Messenger functie) en dat realiseren zich maar weinigen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het gebeurt wel eens, ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt, maar echt bijzonder is het niet. Ook ligt het absoluut niet aan de provider. Dit gebeurt bij alle providers even vaak, als het niet al vaker is bij de grotere netwerken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DigiD SMS activatiecode komt niet binnen | RRRick | iPhone algemeen | 0 | 15-02-10 20:23 |
|
|