DigiD SMS activatiecode komt niet binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer net mijn belastingaangifte te versturen maar krijg geen activeringscode per SMS van DigiD binnen op mijn iPhone 3GS (v3.1.3). SMS-sjes versturen en ontvangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DigiD SMS activatiecode komt niet binnen
Ik probeer net mijn belastingaangifte te versturen maar krijg geen activeringscode per SMS van DigiD binnen op mijn iPhone 3GS (v3.1.3).
SMS-sjes versturen en ontvangen gaat verder prima. Als ik mijn SIM-kaart in een 'normale' GSM plaats komt de activeringscode nagenoeg meteen binnen. Help.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gmail komt niet meer binnen (google sync) | dromerin | iPhone algemeen | 0 | 23-04-10 13:42 |
Hotmail komt niet meer binnen | along-came-polly | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 14:27 |
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! | kao | iPhone algemeen | 0 | 24-03-10 13:33 |
SMS niet verzonden, komt toch aan? | Sli | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 14:14 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|