op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Regelmatig komt mail die ik al heb ontvangen via mijn MacBook niet meer binnen op de iPhone. Maar het varieert. De vorige week leek het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen!
Regelmatig komt mail die ik al heb ontvangen via mijn MacBook niet meer binnen op de iPhone. Maar het varieert. De vorige week leek het een vaste instelling te zijn geworden, daarna kwam wel weer alles binnen ook op de iPhone en nu sinds vanochtend komt op de iPhone mail alleen binnen als ik niet eerst al op de MacBook heb ontvangen. Wat kan hier aan de hand zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
mail probleem, mailinstellingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail komt alsnog binnen | jjrossi46 | iPhone algemeen | 8 | 31-01-11 10:07 |
gmail komt niet meer binnen (google sync) | dromerin | iPhone algemeen | 0 | 23-04-10 13:42 |
Hotmail komt niet meer binnen | along-came-polly | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 14:27 |
Mail komt dubbel binnen | derks003 | iPhone algemeen | 3 | 20-11-09 18:24 |
Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G | Mooij603 | iPhone algemeen | 5 | 18-08-08 13:30 |
|
|