gmail komt niet meer binnen (google sync) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone haalt sinds gisteren opeens mijn mail niet meer binnen. Hij staat ingesteld op googlesync . Ik heb de instellingen al veranderd van Fetch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gmail komt niet meer binnen (google sync)
Mijn iPhone haalt sinds gisteren opeens mijn mail niet meer binnen.
Hij staat ingesteld op googlesync . Ik heb de instellingen al veranderd van Fetch (elk half uur) naar Push, maar dat maakt geen verschil. Het heeft altijd gewoon gewerkt en heb verder niets aan de instellingen veranderd. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen? Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync Pocket Informant met Google Calender niet two-way | albertvanderiet | iPhone Apps | 0 | 30-07-10 21:49 |
Google Sync werkt niet meer | RobertoCoppi | iTunes | 4 | 26-07-10 15:32 |
Hotmail komt niet meer binnen | along-came-polly | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 14:27 |
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! | kao | iPhone algemeen | 0 | 24-03-10 13:33 |
DigiD SMS activatiecode komt niet binnen | RRRick | iPhone algemeen | 0 | 15-02-10 20:23 |
|
|