Mijn eerste filmpje discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Even uitproberen en het is gelukt poezebeest staat erop! YouTube - IMG 0216...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn eerste filmpje
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
loslaten? als ik daar zat zou ik ook gek worden van dat rare apparaat! Verder goed filmpje!
|
|
||||
|
||||
hmm, ik had persoonlijk iets meer van de kwaliteit van de camera verwacht. Wel mooie kleuren e.d. maar beeld is niet echt vloeiend. Iig wel beter dan cycorder op mijn 2G maar teleurstellend i.v.m. de nokia van mijn vriendin
|
|
||||
|
||||
@cypher21 Video functie is echt wel goed hoor. Ligt enorm aan belichting binnen.
Ik heb hier paar filmpjes gemaakt en ben zwaar tevreden over kwaliteit. Check youtube maar eens...filmpjes genoeg. 3GS is snel genoeg om alles vloeiend af te spelen. Filmpje is waarschijnlijk met 1 hand opgenomen en kan voor die trillingen zorgen. Heb hier namelijk nergens last van. Wel grappig te zien dat huisdieren vaak gefilmd worden met testen ;-)
|
||||
|
||||
hahaha wel leuk, snap nog steeds niet eik dat normaal filmen op een 3G niet kon. Zoin luxe telefoon en dat neit.... magoed via omwegen kan het.
|
|
|||
|
|||
Het filmpje is tegen de avond binnen gemaakt, ik heb de dag daarna buiten gefilmt met 2 handen en die zij qua kwaliteit beter, ze zijn mooi van kleur maar zo mooi als op een gewone camera kan je ze niet krijgen. Ik vind het leuk om momentopnames te maken, je heb je gewone camera niet altijd in je zak zitten en je iphone wel en met dieren is het altijd leuk om de onverwachte momenten te filmen!
|
|
||||
|
||||
Je kan hem ook direct uploaden vanaf je iPhone.
Misschien leuk om dat ook te proberen!
|
|||
|
|||
Ga ik zeker proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn eerste Web-App | bengt | iPhone Apps | 5 | 18-10-10 13:05 |
mijn eerste iPhone bericht | Harm | Chat en geruchten | 17 | 07-02-08 02:05 |
Mijn eerste eigen thema!! | emphasiz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-12-07 19:46 |
Mijn eerste Appel | Appel | Archief | 8 | 18-11-07 21:20 |
|
|