Mijn vriendin Benelux Next Topmodel? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja hoor! mijn vriendin krijgt net een telefoontje dat ze uitgekozen is voor Benelux Next Topmodel. Vanaf 1 september op de buis dus wel met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn vriendin Benelux Next Topmodel?
Ja hoor! mijn vriendin krijgt net een telefoontje dat ze uitgekozen is voor Benelux Next Topmodel. Vanaf 1 september op de buis dus wel met zijn allen ff SMSen!!
Laat nu alvast een toi toi toi krabbel achter op haar hyves: Elze-Mieke - Hyves.net - Always in touch with your friends Kunnen we niet een leuke app voor haar maken!?!?!? iemand?!? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja hoor zal zeker ff SMS-en.
Succes al vast. |
|
||||
|
||||
Hey.. een ontsnapte piraat uit Harbor Master!
Nee hoor, succes met de verkiezing
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
peukje zal goed scoren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn 3G naar mijn vriendin, ik een iPhone4 | mikelinden | iTunes | 8 | 01-09-10 19:53 |
Na 3.1 update, alles op de iphone van mijn vriendin kwijt! | wverveer | iPhone algemeen | 6 | 16-05-10 22:01 |
Mijn vriendin wil een iPhone kopen via marktplaats | jeroenski | Koopinformatie Nederland | 12 | 23-04-10 22:14 |
mijn muziek toevoegen op iphone vriendin | Berik61 | iTunes | 2 | 31-08-09 11:11 |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
|
|