iphone 3G! kopen nieuw prepaid hoe duur? help me discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zoek nu al een hele tijd naar een iphone 3g! prepaid. het probleem is dat er nu een 3gs is en daardoor staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3G! kopen nieuw prepaid hoe duur? help me
hallo, ik zoek nu al een hele tijd naar een iphone 3g! prepaid.
het probleem is dat er nu een 3gs is en daardoor staat die overal in de hitlijsten. ik kan geen 3g meer vinden ik weet dat 3gs 800 euro ofzo is nieuw prepaid maar kan iemand mij vertellen hoe duur iphone 3g is? prepaid ps. ik heb heel veel gezoek geloof me.. alvast bedankt david Laatst gewijzigd door NoWayOut; 02-08-09 om 21:50. Reden: misschien gaan nu mensen kijken xD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In België kost een simlockvrije iPhone 3GS(te gebruiken met elke simkaart) 575 voor 8GB eb 675 voor 16GB, maar heus geen 800 euro.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zie ik toch bedragen zelfs over de 800 euro maar genoeg ik wil weten hoeveel de 3G kost! |
|
|||
|
|||
In Belgie kost de 3G Iphone nieuw 475 EUR voor 8GB en is ie vrijwel overal verkrijgbaar, ja simlockvrij.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@buffelkneer had jouwne goed moeten lezen.
maar is dat ook in nederland zo? |
|
|||
|
|||
De goedkoopste shop die ik vind:
TelecomLink.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ok misschien hier?
iPhone kopen - [iPhone] Te Koop Aangeboden op iPhoneclub.nl of bij T mobiel in nederland? probeer maar te helpen e |
|
|||
|
|||
Tja, Ik heb hem bij Gigavolt in Nederland; iPhone 3G 16GB ; €560,- incl. verzendkosten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe duur is telefoon upgraden naar nieuwste iPhone? | S¡mon | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-04-10 17:59 |
iPhone 3G met een nieuw scherm, kortere batterij duur | cedricgl | iPhone algemeen | 2 | 21-03-10 13:06 |
iphone 3g prepaid kopen. | djharddance | Archief | 1 | 15-03-10 22:06 |
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? | MTHJ | Archief | 34 | 09-07-09 15:24 |
Apps kopen d.m.v prepaid card? | phoenix555 | iPhone Apps | 5 | 29-11-08 17:10 |
|
|