Nederlandse Apps (stage)bedrijven discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Ik zit op de informatica opleiding van de HvA en ben opzoek naar een stagebedrijf om mijn afstudeerstage (januari 2010) te doen. Omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederlandse Apps (stage)bedrijven
Hey mensen,
Ik zit op de informatica opleiding van de HvA en ben opzoek naar een stagebedrijf om mijn afstudeerstage (januari 2010) te doen. Omdat ik in de informatica opleiding de kant van User Interface Design aan het volgen ben leek het mij leuk om stage te gaan lopen bij een Nederlands iphone app ontwikkelings bedrijf (of hoe je het ook mag noemen). Daarom is mijn vraag aan jullie of jullie (het liefst grote) Nederlandse bedrijven kunnen noemen die iphone apps ontwikkelen. Ik maak ondertussen een rij die ik al gevonden heb en die ik van jullie reacties gekregen heb. iPhone App Bedrijven:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps kopen via nederlandse bank | harschu | iPhone Apps | 2 | 11-12-10 20:48 |
Overzichtje Nederlandse apps | Sniekel | iPhone Apps | 1 | 11-09-10 12:03 |
JBL On Stage en laden? | Sterke-Jerke | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-12-09 14:47 |
JBL on stage 3 | wimpie007 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 22-09-09 23:10 |
|
|