Taalgebruik forum discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja mij kun je er ook wel op wijzen, als ik het bijvoorbeeld verknoei maar als mensen afkortingen of msn en sms taal gaan spreken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja mij kun je er ook wel op wijzen, als ik het bijvoorbeeld verknoei maar als mensen afkortingen of msn en sms taal gaan spreken en van heyyyyyyyyy jooooohhhh laterszzz etc dan kan ik het gewoon weg niet lezen en dan krijg je vaak van mij geen antwoordt hierop, ik denk dat de tropic starter dit bedoelt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ik moest hem even 2x lezen, maar je hebt gelijk!!
|
|||
|
|||
Ik irriteer me er vreselijk aan en probeer dan ook wel altijd mensen erop te wijzen als het echt buitenproportioneel slecht is.
Geintjeeeeee jeweettoch! Laatst gewijzigd door glaantje; 28-01-10 om 16:36. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volgende stap ? : auto-correctie bot op
de site , |
|
|||
|
|||
De fout 'irriteren aan' is wel erg hardnekkig hier
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Versta ik het niet dan vraag ik deze om het wat duidelijker te maken oftewel zeg ik nikske en kan deze zijne plan trekken maar de meeste zaken versta ik. Ik weet ondertussen dat er velen zijn die blijkbaar alleen maar AN kunnen en totaal nikske van dialecten verstaan wat wel wat raar is maarja, mss iedere dag op bureau zitten mee ne plastron aan? Leven en laten leven. Over zo'n futuliteiten begin ik niet. |
|
||||
|
||||
Man! Vind ik idd (inderdaad) ook vreselijk vervelend! Maar echt als zo bna lle klnkrs fzo al zn wggdn e.
Ik vind het ook maar onnozel dat sommigen hier de topic starter zijn fouten uit de tekst halen; het gaat niet om zo'n soort fouten, maar om zaken die letterlijk niet meer te lezen zijn of toch lastig om te zien... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@iPhoneclub.nl
Ik ben het over het algemeen ook niet eens met censuur, alleen er mag in de komende versie van het forum toch wel iets strakker op taalgebruik gelet worden. Sommige topics/posts zijn niet om aan te zien en worden dan hoogstens gesloten, terwijl het voor het overzicht best gelijk verwijderd kan worden Ook topics over onderwerpen die al duizend keer aan bod zijn gekomen. Ik ben niet tegen dyslecten of iets dergelijks , maar het is soms vreselijk irritant en wat dat betreft mag er best wel iets meer "censuur" Laatst gewijzigd door iScorpio; 05-02-10 om 22:13. |
|
||||
|
||||
Hier een voorbeeld van een willekeurige discussie van het forum
Citaat:
|
|