Football Identity discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Online voetbalspel waarin je je eigen speler bestuurt tijdens wedstrijden. Hier een aantal screens van het spel: Mijn team, Team Se7en dus. Mijn speler, Franco ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Football Identity
Online voetbalspel waarin je je eigen speler bestuurt tijdens wedstrijden.
Hier een aantal screens van het spel: Mijn team, Team Se7en dus. Mijn speler, Franco Godenzoon, vleugelaanvaller Statistieken van een met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen Netherlands Wildcats. Aftrap van de wedstrijd die 3 punten zou opleveren. Screen van de 23e minuut, gebeurt niet veel bijzonders maar je krijgt een indruk van hoe het eruit ziet Overzicht van de competitie die morgen gaat starten. Het is het 4e seizoen. FID Tutorial Filmpje van het spel. Kortom, gaaf spel Voor de duidelijkheid: tijdens wedstrijden bestuur je je speler zelf, dat wordt niet door de computer gedaan. Nederlandse Eredivisie bestaat momenteel uit 12 teams, waarvan er nog 1 ongebruikt is (Team 12 Netherlands) Er zijn nog precies 4 verdedigers en 1 keeper nodig, wil dat team van start gaan. Ik zou zeggen, maak die verdediger aan en start morgen al met de uitwedstrijd tegen AFC Ajax. Football Identity Laatst gewijzigd door Tom11; 13-03-10 om 14:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Football manager 2011? | Idol | iPhone Games | 8 | 19-01-11 21:28 |
Fifa of Real Football ??? | otieboy | iPhone Games | 6 | 09-12-10 19:22 |
Football Manager 2009 | Brian_NL | Chat en geruchten | 1 | 11-12-08 17:14 |
|
|