ipod touch camera glas gevonden! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een glas besteld via ebay. Vandaag binnen gekregen. Wat merk ik. Boven aan in het midden zit een blauw puntje en aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ipod touch camera glas gevonden!
Hallo,
Ik heb een glas besteld via ebay. Vandaag binnen gekregen. Wat merk ik. Boven aan in het midden zit een blauw puntje en aan de andere kant in het midden (als je het omdraait dus) zit blauw puntje met circkels er om heen. Terwijl op geen een foto zie ik dit stipje zitten? En op mijn oude glas zit dit ook niet. Dus? Misschien puntje voor de camera? Zal ik fotos posten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
denk niet dat jij het geluk heb, maar kan je een foto laten zien..??
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Daar zit volgens mij de lichtsensor gewoon achter, voor als je automatische brightness hebt aanstaan. En als het al voor een camera was, was het helemaal doorzichtig ipv een blauwe waas erover. En waarom zou er op een iPod Touch aan de voorkant een camera (komen te) zitten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch Dfu mode wordt niet gevonden | psvpas | iPhone algemeen | 5 | 09-05-11 23:11 |
Camera-accessoire voor iPod touch 2G ?... | otieboy | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 03-03-11 22:04 |
Er is nu al een probleem met het scherm van de iPod touch 4G gevonden! | Wiejeben | iPhone algemeen | 17 | 06-10-10 18:39 |
iPod Touch 4G met camera sneak peak | JJthefamous | Chat en geruchten | 10 | 02-09-10 01:15 |
|
|