Tv bekijken discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ga binnenkort mijn eerste I Phone kopen, de 4G, of hoe hij ook gaat noemen. Voor mij is alles nieuw ook deze smartphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tv bekijken
Hallo
Ik ga binnenkort mijn eerste I Phone kopen, de 4G, of hoe hij ook gaat noemen. Voor mij is alles nieuw ook deze smartphone. Mijn vraag : kan ik gewoon als ik een internet abo heb natuurlijk, gewoon op mijn Iphone tv zien, gelijk welke zender? Bedankt voor jullie reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
er zijn zowel sites als applicaties waar je tv kan kijken, vaak is dit vrij beperkt. Als je het echt goed en mooi wil, dan moet je eens kijken naar een slingbox (zoek even via google). Dit is wel een dure oplossing maar je kan dan gewoon alles wat je thuis kan kijken ook op je mobiel bekijken, overal waar je bent.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar kan ik wel een paar dingetjes over zeggen en dat gaat als volgt; in belgie is de enige provider die toch een beetje van deftig beeld heeft is mobistar; Zenders die je kan bekijken zijn; één canvas vtm cnn la une la deux france 24 tv5 monde eurosport nl eurosport uk eurosport fr en 2fr ab moteurs extreme sports cartoon uk mangas ab3 ab action ab4 cine fx cn (cartoon network) jim tv mcm top trace tv Is het perfect; nope, in belgie bestaat dat nog niet iets dat echt eens zeer goed kan werken. Via Wi-Fi gaat het niet om te kijken, via 3G wel en als je in goed 3g gebied zit met goed bereik dan is het meestal wel oke om naar deze zenders te kijken, met EDGE is een ramp en dus niet aangeraden want dat gaat constant uitvallen omdat edge er te traag voor is. Bij mobistar gaan ze wel hun 3g snelheid optrekken wat positief is. Je kan ook apps kopen maar ik vrees ervoor dit nethetzelfde resultaat zal geven als hetgeen ik hier heb gepost en je ook al in 3g gebied moet zitten om naar de zenders te kijken etc... En je zal helaas niet alle zenders kunnen bekijken, wij zitten op gebied van tv kijken nog achter vind ik wat heel jammer is. En je zal ook altijd wat achter zitten ook, als je bv het nieuws bekijkt gewoon op je tv en dan op je gsm via mobistar bekijkt dan zit dat een beetje achter maar das normaal. Ik was net zoals u dat ik echt er zoveel van verwachtte al maar toch wel wat bedrogen uitkwam maar als ik dan toch in goed 3g gebied zit dan durf ik wel eens via de iphone naar het nieuws kijken, oorkes best meehebben dan. Ik heb op deze manier bv ook al veldcross kunnen kijken op canvas toen ik niet thuis was, het viel helaas wel eens een aantal keren uit maar heb toch blijven verder kijken, het was dat of nikske live zien . Er bestaat idd zoiets als de slingbox maar dit zuipt enorm van je telemeter van bv telenet of belgacom die je hebt en das alleen aangeraden als je echt zeer vele gb's per maand kan opsoeperen. Je moet al op zn' minst fibernet 100 hebben vind ik. Maar zo'n slingbox zou er wel voor zorgen dat je naar alle zenders kan kijken via je iphone, alleen stel ik mij de vraag als je dit aansluit op je decoder van telenet telenet zoiets dan wel toelaat??? Iemand die daar meer over weet? |
|
|||
|
|||
wat is dan het kostenplaatje van het Abo bij mobistar wat je hiervoor nodig hebt?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij niet, tenzij er een specifieke applicatie voor is. Er zijn wel providers die naast het GSM signaal ook een TV signaal uitzenden, maar daar heb je weer een specifieke telefoon voor nodig. Bijvoorbeeld de Nokia N96.
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of hier in NL wel een goede mogelijkheid voor is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobiel TV & Video - Al je favoriete programma's op je mobiel! google is you're best friend |
|
|||
|
|||
Citaat:
En de zenders zijn tot nu toe ook beperkt. |
|
|||
|
|||
Ook proximus heeft enkele tv-kanalen via hun vodafone-netwerk.
Maar waarom zou je tv willen kijken op je iphone? Gebruik youtube om filmpjes te zien, is veel leuker |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben nu éénmaal een enorme tv kijker, ik haat feesten en bezoeken maar aan sommige kan je niet aan onderuit ja, dus erger ik er mij enorm aan ik bv dan de veldcross moet gaan missen enz... Ik had altijd zoiets van, alsk nu via de iphone zou kunnen volgen of via een minilaptopje ofzo is mijn probleem meteen opgelost. Bij mobistar heb je het probleem niet alle zenders er zijn + je ook in 3G gebeid moet zitten en dat laat ook te wensen over dus kan je er ook naar fluiten. Bij proximus is hetzelfde probleem, wel 3G beter maar niet stabiel om naar tv te kijken en de kwaliteit is ook geene vetten. Dus ik zal eens de slingbox moeten bekijken . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's bekijken op fotobank | Masquerate | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 01-05-10 14:12 |
bijlage bekijken | Guest-090420131051 | iPhone algemeen | 4 | 18-11-09 23:21 |
Foto: Foto's bekijken op je mobileMe | Lancia | Muziek, foto & video | 0 | 06-01-09 23:30 |
Filmpje bekijken | dominique | Archief | 5 | 26-05-08 23:53 |
Flash bekijken | !Wout | Archief | 1 | 23-05-08 23:35 |
|
|