is je oude iphone ook toe aan vervanging? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals iedereen hier wel weet, wordt de iPhone 4g/HD aangekondigd op 7 juni. Voor veel mensen loopt ook rond deze tijd hun abonnement af, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is je oude iphone ook toe aan vervanging?
Zoals iedereen hier wel weet, wordt de iPhone 4g/HD aangekondigd op 7 juni.
Voor veel mensen loopt ook rond deze tijd hun abonnement af, en ik ben erg benieuwd hoe de iPhones van deze mensen er nu aan toe is. Ik zal zelf een aantal pics van mijn 3G posten, die ook zijn laatste adem binnenkort zal uitblazen. Achterkant, scheur in de behuizing onderaan begint steeds dieper te gaan. +Schade bij het apple logo en vele krassen op de gehele achterkant De scheur van dichtbij Me linker zijkant tussen de zilverenrand en de achterkant begint los te laten Volumeknopjes zijn er af Kortom, tijd voor een nieuwe . Show me yours! *Heeft iemand tips over hoe ik de scheur nog kan beschermen of iets?* |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik wil je niet teleurstellen, maar de kans is groot dat de 4G gefaseerd wordt uitgeleverd. Dus grote kans dat wij pas later aan de beurt zijn.
Btw, wat heb je met je iphone gedaan joh...heb je er mee gevoetbald |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm zoals met de iPad bedoel je? Dat zal wel balen zijn.. Haha, jah gebruikerssporen, laat ik het daar op houden |
|
||||
|
||||
je moet je nagels boenen!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|