iphone 5, in de maak?! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) zojuist,via via via mogen ontvangen de zeer waarschijnlijke concept foto`s van de nieuwste iphone.. ben beniewd of dit ook zo aan gaat slaan als de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5, in de maak?!
zojuist,via via via mogen ontvangen de zeer waarschijnlijke concept foto`s van de nieuwste iphone.. ben beniewd of dit ook zo aan gaat slaan als de rest.
DE NIEWSTE EIPHONE 5 !!!!! sorry mensen verveelde me ontzettend op het werk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
LOL
Maar 4 real, ik weet zeker dat een team al bezig is met de nieuwe iPhone, over een maand of 9 zal die al getest moeten worden om over 12 maanden te kunnen leveren |
|
||||
|
||||
Als je Apple mag geloven hebben ze aan de iPhone 4 een kleine 18 maand gewerkt.
|
|
|||
|
|||
hahaha.. een eiphone cool en wat kost ie? is ie simlockvrij? waar kan ik hem kopen?! wahahahaha
|
|
|||
|
|||
Wauw, cool, eindelijk; de 1ste ronde iphone, das tenminste eens een origineel design.
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat het niet fake is? dat Apple logo ziet er niet echt uit... XD
|
|||
|
|||
Die ziet er wel heel cool uit..Vanaf wanneer is deze te reserveren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lol
i want it tooo Orgineel design welke processor heeft het de eidooier of het eiwit? Laatst gewijzigd door danny101010; 15-07-10 om 21:10. Reden: Was leuker :P |
|
|||
|
|||
Hoeveel kost ie? Ik vindt hem wel stoer....
|
|
|||
|
|||
Intel turbochick inside
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|