Macbook of Imac aanschaffen. discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Ik ben vandaag naar de Mediamarkt geweest in Arnhem en daar hebben ze een speciale apple afdeling. Toen was ik aan het kijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Macbook of Imac aanschaffen.
Beste mensen.
Ik ben vandaag naar de Mediamarkt geweest in Arnhem en daar hebben ze een speciale apple afdeling. Toen was ik aan het kijken of ik een Imac of een Macbook moet aanschaffen. Nou weet ik zelf niet wat ik wil. Ik dacht zelf aan een Imac omdat ik een ipad deze maand ga aanschaffen en dan heb ik iets al draadloos in me hand. Maar als ik eerlijk ben zijn de prijzen van de Imac ook net al te goedkoop ! maarja ik neem wel aan dat ik dan iets goeds voor terug heb dan ? Ook wil ik mee delen dat ik nog nooit heb gewerkt met Leopard. Maar dit lijkt me geen probleem ? Wat vinden jullie ervan wat het beste is om te halen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Macbook, is een mobiele computer, waarmee je alles kunt. Ipad, is mobiel, maar bedenk dat je daar niet alles mee kunt, bijvoorbeeld een usb stick aanhangen.... Je zult de keuze voorjezelf moeten maken, en vooral afvragen wat wil ik ermee?? De overgang van Windows naar Leopard is wel een wezelijk verschil, echter binnen een of twee weken heb je het snel onder de knie. Kijk ook op de apple site daar kun je al filmpjes zien van windows naar apple... Succes met je luxe probleem |
|
||||
|
||||
tip: als je een macbook gaat kopen
vandaag bij de media markt is in de aanbieding mac book pro 13 inch 4gig geheugen 2.53 ghz prosesor voor maar 999 euro |
|
|||
|
|||
Ik zou voor de imac gaan; snel, mooi geluid, meer usb poorten.
En voor op de bank heb je een ipad! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat vroeg mijn moeder ook al
|
|
|||
|
|||
zozo meneer heeft iets gewonnen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit werkt perfect. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone aanschaffen | sanrox | Koopinformatie Nederland | 1 | 05-11-10 17:58 |
iphone aanschaffen | endZORRRR | Archief | 3 | 10-02-10 12:46 |
iMac of MacBook? | BadSide | Chat en geruchten | 15 | 06-08-08 13:35 |
Iphone aanschaffen | Giela | Archief | 1 | 15-10-07 20:19 |
|
|