Mag1csn0w discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vond net een nieuwe site die een nieuwe jailbreak aankondigt: Mag1cSn0w is the newest, most reliable jailbreaking software that can jailbreak almost every firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mag1csn0w
Ik vond net een nieuwe site die een nieuwe jailbreak aankondigt:
Mag1cSn0w is the newest, most reliable jailbreaking software that can jailbreak almost every firmware for ipod touch first generation, second generation, and third generation. Also the iPhone, iPhone 3g, iPhone 3GS and the iPhone 4. Mag1cSn0w will also be able to jailbreak the new ipad. Website: http://mag1csn0w.yolasite.com/
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws!!
|
|
|||
|
|||
We kunnen altijd hopen, maar ik vrees ervoor dat het fake is gezien het een "nieuw ontwikkelingsteam" zou zijn. Daarbij zijn die ene screenshot en "video" redelijk amateuristisch. Maar goed, laten we afwachten.
Laatst gewijzigd door Cheacker; 01-07-10 om 09:59. |
|
|||
|
|||
haha de site ziet er echt amateuristisch uit.. en het feit dat er .yolasite.com achter staat beloofd ook niet veel. de screenshot is gewoon gemaakt in photoshop ofzo. dat kun je zo zien.
ik zou er maar niet vanuit gaan dat hier een jailbreak gaat komen. |
|
|||
|
|||
Nou ik hoop dat hij snel komt voor de iPhone 4... can niet wachten om cydia te zien op die hoge resolutie
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar geruchten
|
|||
|
|||
Lol FAKE ! Ff naar onder doorscrollen en je ziek : make free websites with yola !
Lol |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aan't downloaden: hij weet niet hoeveel mb het is en is nu al bij 150 ik stop hem wel even xD
en hij heeft geen eigen host, hij kan geen site maken, (en wel een jailbreak app?) dus fake maar ik ie nergens een screenshot?? lol nu is ie al bij 200 mb |
|
|||
|
|||
Ik heb m even getest (ja toch nieuwsgierig) en het is een ipsw van een ipod 2g non mc model.
Of hij daadwerkelijk cydia enzo installeerd weet ik niet aangezien mijn ipod wel een mc model is... Op mijn iPhone durf ik het niet aan... Laatst gewijzigd door KK001; 15-09-10 om 13:52. Reden: toevoeging info |
|
|||
|
|||
@KK001
oow ik heb touch 2g MB, die is weg maar mocht ik hem terug hebben zal ik het wel ff testen Laatst gewijzigd door ScMoGc0; 15-09-10 om 17:09. |
|
||||
|
||||
Mensen, er is nog geen 4.1 jailbreak!
|
|||
|
|||
Ik weet dat er nog geen jailbreak is voor 4.1 maar was toch nieuwsgierig wat het was dat hij dan op zn site had gezet...
Overigens is het met mijn iPod wel gelukt om te downgraden van 4.1 naar 4.01 zonder problemen en ik heb nooit die gegevens opgeslagen die je nodig zou moeten hebben om te downgraden.... Met mijn iPhone ga ik het niet doen omdat ik 4.1 wel heel erg lekker vind lopen vergeleken met 4.0 |
|
||||
|
||||
Alles wat niet van het iphone dev team komt, is waarschijnlijk meestal altijd een failbreak haha.
Niet downloaden dus.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voorbeeld: Massa's mensen zijn toch wel nieuwsgierig naar het naaktplaatjes van Britney.. en klikken zonder meer op een link. Je mag raden wat er daarna gebeurd. En daar ben ik weer nieuwsgierig naar wat jij denkt!
|
|||
|
|||
Ja en daar heb jij gelijk in
Gelukkig werkt alles nog.. want ookal heb ik een iPhone, mijn iPod wordt ook dagelijks gebruikt hier thuis, zou niet echt zonder kunnen haha |
|
||||
|
||||
Juist ja.
|
||||
|
||||
Citaat:
ZEKER een zieke fake. YolaSite is ook al niet de beste om zo een site op te maken en dan ook nog het feit dat er nog een mooie tekst onderstaat van "make free websites with Yola" maakt het helemaal af. M e n s e n hebben niets beters te doen denk ik xD ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|