iPhone 5 uitgelekt! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) lol. leuke gedaan die foto's...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lol. leuke gedaan die foto's
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Haha ik vind ze allemaal wel goed, gelukkig heb ik nergens last van
|
|
|||
|
|||
Wowwww...Must haves...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wie zou er met mij een keer facetime willen uitproberen? Mijn nummer is 0624961351
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleszinds wel grappig die afbeeldingen, ongetwijfeld zullen er nog veel volgen en die iReceive haha, "with the option to make calls" Ik heb hier in België alleszinds geen enkele last van de "Death Grip" Mensen die erover klagen en zagen hebben volgens mij geen iPhone 4... Heb mijn iPhone sinds 30 juli en ik bel regelmatig, nog nooit is mijn verbinding met die andere persoon weggevallen... Maar goed, daarover gaat het hier niet, dus terug lachen geblazen |
|
|||
|
|||
Best wel een goed grapje en vrij droog voorgesteld
Mm ik heb wel wat last van wegvallende verbindingen in België. Ik moet wel zeggen dat ik vermoed dat een slechte verbinding de medeoorzaak is en niet de telefoon alleen. Ook heb ik het gevoel dat de vorige (3gs) de verbinding probeerde te behouden terwijl je toch niets hoorde of verstond terwijl de 4 de verbinding gewoon verbreekt. Wat is nou de oorzaak en wat is het beste? Only time will tell |
|
|||
|
|||
Tja......Die Belgen toch...
|
|
|||
|
|||
een must have...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|