forums discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) paar vraagies over forums wat vinden Julie van forums en op welke zitten julie dan??? ben beniewd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
forums
paar vraagies over forums
wat vinden Julie van forums en op welke zitten julie dan??? ben beniewd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit zelf op vrij veel forums, waaronder deze. De meeste gebruik ik puur voor informatie, zoals over valkparkiet.com, valkparkietenbenelux, modelbouwforum enz.. Afentoe als ik me verveel ga ik lui bashen op het FOK! forum.
Heb al een aantal mensen ontmoet via forums dus er is zeker niets mis mee! Alleen op forums zoals FOK! moet je niet aankomen met serieuze dingen omdat je dan 100% gegarandeerd getrolld gaat worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maare wate is bashen en getrolld worden mijn vriend zit ook op forums een beet je te chaten (waarschijnlijk dan op fokforums) o en gebruik je een programatje of iets voor forums tis best iritand dat je het niet ziet als je bericht hebt gekren op je vraag ovzo tis altijd maar gokken of er is geandwoord |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bashen is gewoon dat je de TS (topic starter) gaat afzeiken, op FOK! wordt Advancedpower altijd gebashed maar dat heeft ook te maken met hem zelf gaat hij klagen over het feit dat hij 2 ijsjes heeft moeten dokken tijdens een gefaalde date en dat dat verspild geld is |
|
|||
|
|||
zecht genoeg
waneer is de kans ijgenlijk grood dat je word gebasht (lol ik gebruik die term als eerst) volgensmij nu dus |
|
|||
|
|||
Als je advancedpower heet
Als je op FOK! gaat posten Op FOK! wordt zelfs kwaliteit gebashed.. |
|
|||
|
|||
weet je trouwens nog zoon forum waar je niet word op gebasht
net zoals het chat topic als hier |
|
|||
|
|||
Tja, forums die gericht zijn op een hobby bijvoorbeeld.. Zoals iPhoneclub.. Ik heb geen idee wat je interesses zijn dus kan je zo niet 1 opnoemen..
|
|
|||
|
|||
aha
wat is je top 5 forums eigenlijk zoek een forum maar kan Niks vinden |
|
|||
|
|||
iPhoneclub, valkparkietenbenelux, modelbouwforum, FOK! en 1 die ik hier niet mag noemen
Alleen dan moet je wel van valkparkieten of afstandsbestuurbare dingen houden.. |
|
||||
|
||||
Ik zit nog op InsideGamer forum. Echt een geweldige en gezellige site voor games & slowchats.
|
|||
|
|||
Citaat:
ik vind vogels en vliegtuigjes anders wel leuk en wat inside gaming is volgensmij wel lachen |
|
|||
|
|||
Op forums zoals Fok! wordt je echt niet zomaar 'gebashed' hoor,
je moet alleen wel even weten waar je je vraag moet stellen en op welke manier. Al ik echter iets lees als onderstaande.. "zecht genoeg waneer is de kans ijgenlijk grood dat je word gebasht" ..weet ik nu al wat het commentaar zal zijn als diegene iets post. Van de 11 Nederlandse woorden heeft degene er bijna de helft fout getypt.. Lijkt me beter dat diegene in zijn/haar vrije uurtjes nog wat Nederlandse lessen neemt i.p.v. forums af te struinen. Maarja, we zullen nu wel weer een dyslexie-smoes gaan horen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
"zecht genoeg
waneer is de kans ijgenlijk grood dat je word gebasht" zijn toch echt 12 woorden of tel je zelf niet en ik heb best trek in friet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Restaurant is een frans woord Mierenneuken kunnen we allemaal Bashen wordt ook door veel nederlanders gebruikt hoor, tis dan wel geen officieel nederlands woord voor zover ik weet maar om daar nou iemand over te gaan afzeiken.. kom op zeg. Tis hier geen fok of /b/ |
|
|||
|
|||
mischien moeten we de naam veranderen in het grote zijk forum
nee grapje maar bashen doet ie maar ergens anders |
|
|||
|
|||
Citaat:
bepaalde reacties uitlokt. Ik bedoel, als je al in een zin waarin 11 Nederlandse woorden het voor elkaar krijgt om er bijna de helft fout te typen.. Kom op zeg. (De woorden welke jij opnoemde zijn officiele 'leenwoorden'. "Bashen" is dat niet.) Ik hou hier echter mee op. De topicstarter heeft al bewezen niet te kunnen spellen, lezen én tellen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PM's notificatie van meerdere forums via push? | houben77 | iPhone Apps | 3 | 17-09-09 14:51 |
|
|