Hoe snel gaan iPhones over de toonbank? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen donderdag was ik in apple store Louvre. Ik heb 2 fotos genomen van de iphone voorraad. De eerste werd genomen op 19:36:48 met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe snel gaan iPhones over de toonbank?
Afgelopen donderdag was ik in apple store Louvre. Ik heb 2 fotos genomen van de iphone voorraad.
De eerste werd genomen op 19:36:48 met mijn dslr De tweede werd genomen op 19:37:44 met mijn iphone 2g Tussen die twee fotos door heb ik even een iphone 4 16GB afgerekend. Even aantal iphones op de foto tellen kom ik tot conclusie dat in dat specifiek apple store 18 iphone per minuut wordt verkocht.... Een tijdje geleden stond er een bericht hier op iphoneclub dat foxconn 90 iphone per minuut maakt. Als 18 iphone per minuut per apple store de deur uit gaat, geen wonder is er een voorraad tekort! Laatst gewijzigd door lhy; 27-09-10 om 22:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
haha dope research!
|
|
|||
|
|||
te snel over de toonbank dus !
|
|
|||
|
|||
ik ben wel benieuwd naar de dag omzet per apple store. hehe
|
|
|||
|
|||
altijd al afgevraagd, maar zit deze apple store serieus in het louvre? moet je zeg maar via die piramide naar beneden?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Onderschrift: An Apple Store near the Louvre Er vlakbij dus
|
||||
|
||||
Tja, het hij is dan ook populair..
|
|||
|
|||
Damnn dat is echt snel zeg, Ene wat een kleine voorraad hebben ze zeg.
|
|
|||
|
|||
Als je via die piramide naar beneden gaat kom je in een hal terrecht waar je tickets kunt kopen voor de museum of gewoon beetje rond kijken. Daar is ook een uit/in-gang richting een winkel centra er naast. Als je bij die uit/in-gang sta, zie je gelijk de apple store! Natuurlijk is er ook een normale ingang voor de winkel centra.
|
|
||||
|
||||
Wow haha, ongelofelijk hoeveel mensen zo'n ding willen.
|
|
||||
|
||||
Je zou denken dat mensen op een gegeven moment voorzien zijn van een iPhone, maar nee hoor!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren... maar hoe hiermee om te gaan? | mvanerp | iPhone algemeen | 3 | 22-12-10 16:06 |
Windows: Hoe om te gaan met iTunes op 2 laptops | franc.winter | iTunes | 3 | 09-04-10 13:17 |
Hoe uit recovery mode gaan? | hansje | Archief | 2 | 31-01-08 01:06 |
|
|