xlvoordeel.nl discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik wil een iphone 4 kopen met een abb. van Vodafone. Gezien het nog wel even duurt voordat deze in de Vodafone shops ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
xlvoordeel.nl
Beste mensen,
Ik wil een iphone 4 kopen met een abb. van Vodafone. Gezien het nog wel even duurt voordat deze in de Vodafone shops te verkrijgen zijn, ga ik hem denk ik via xlvoordeel.nl bestellen. Ik zou graag van mensen willen weten wat hun ervaring is met deze site..? en of het betrouwbaar is?! En dan nog een vraag over het abb. zelf, gaat het hier over 350 belminuten EN 700 smsjes..? of het het 350 belminuten OF 700 smsjes..?? Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Alvast hartelijk bedankt! Maarten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier zelf ook naar gekeken, maar een bekende uit een VF winkel adviseerde me gewoon te wachten.
de 19e lijkt nog zo ver weg.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 19e gaat VF iets bekend maken, en alles wijst erop dat het met de iphone te maken heeft.
En ik denk als VF zelf de iphone 4 krijgt dat ze hem niet veel duurder dan dit gaan wegdoen, plus dat je dan gewoon officieel via VF hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Via xlvoordeel.nl haal je hem weliswaar niet officieel in de winkel maar verder wat abb. betreft loopt wel alles gewoon via Vodafone rekeningen ect ect. Maar ik wil alleen weten hoe het zit met die 350/700 bel-sms bundel of dat en- en is, of of-of... snapje wat ik bedoel? |
|
|||
|
|||
bij vodafone is dat 'of-of'; lees: je krijgt 700 tikken, 1 minuut = 2 tikken, 1 smsje = 1 tik. Alvorens je begint met smsen moet je wel via vodafone.nl je 'sms verdubbelaar' aanzetten (gratis). Veel mensen vergeten dat.
|
|
|||
|
|||
Zag zojuist dat je via iPhone aanbieding de Iphone 4 officieel kan bestellen bij vodafone... Je kan hier kiezen uit 3 verschillende abbo's! Miss heb je daar wat aan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|