Wannabe iPhone 4 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg een beetje medelijden met Samsung als ik de foto's van hun nwe smartphone zie: Images of Samsung LOL!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wannabe iPhone 4
Ik krijg een beetje medelijden met Samsung als ik de foto's van hun nwe smartphone zie:
Images of Samsung LOL!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja komt me bekent voor
|
|
||||
|
||||
Die lijkt wel iets té erg op een iPhone inderdaad. Afschuwelijk ding toch, want het design is wat dikker en het ziet er niet zo gelikt uit als de 4.
|
||||
|
||||
Wat een afschuwelijk ding, als ze iets proberen na te maken ziet dit er niet echt fatsoenlijk uit. Het is veel dikker, lelijke, lompiger, en ga zo maar door dan de iPhone 4! iPhone 4 ziet er veel gelikter, smoother, en gewoon 10x beter uit.
EDIT: Ik dacht dat de vorige niet geplaatst was want ik zag m'n post niet, dus had ik dit gepost. Mijn excuses en hierbij dan ook de vraag dit te verwijderen! (Aangezien ik dit zelf niet kan)
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 15-01-11 om 17:53. Reden: Oeps! |
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad een wannabe iPhone 4.
Toch is die net iets minder mooi!! |
|
|||
|
|||
Vind deze eigenlijk meer lijken op een iPhone 2G!
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je van deze: LG: smartphone met dualcore-processor in maart 2011 - WINMAG Pro
Uiterlijk van de iPhone afgekeken en de software van HTC? Beter goed gejat dan.. Wil dit topic niet vervuilen, maar dit leek mij ook een wannabe |
|
||||
|
||||
Hmmm, hij lijkt er niet zoveel op als die eerste maar het is duidelijk een wannabe..
|
||||
|
||||
Apple heeft de oorlog in feite al gewonnen , de meeste smartphones die nu uitgebracht worden, hebben vrijwel allemaal hele sterke gelijkenissen met iPhone's (de Full Touchscreen varianten bedoel ik hiermee).
|
|
|||
|
|||
Mss lijken die Samsung's er soms wel sterk op.
Maar heb al opgemerkt dat Galaxy S beter scherm heeft.. grts. |
|
|||
|
|||
ziet er inderdaad niet uit
|
|
|||
|
|||
Galaxy S heeft een beter scherm door de technologie achter dat scherm idd. Maar uiteindelijk heeft de 4 wel een mooier beeld dankzij de fijnere resolutie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|