//

RubyRa1n

RubyRa1n discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Er 29 december 2010 een Topic over RubyRa1n op de FrontPage. Veel mensen reageerde dat het geen toekomstige jailbreak zou worden aangezien de site geregistreerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-01-11, 23:19
samluit samluit is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 37
Standaard RubyRa1n

Er 29 december 2010 een Topic over RubyRa1n op de FrontPage.
Veel mensen reageerde dat het geen toekomstige jailbreak zou worden aangezien de site geregistreerd was op de zelfde dag als LimeRa1n, verder hebben wij niets meer van RubyRa1n gehoord. Ondertussen is er waarschijnlijk veel gebeurd, want er is een site van waarschijnlijk GeoHot genaamd rainbowweather , ik weet verder niet wanneer dit is geregistreerd enzevoort, maar de site is flink geupdate sinds december, een witte iPhone, Menu is verandert enzovoort, maar het meest opvallenste is dat op het iPhone Menu bij RubyRa1n staat coming soon
dus waarschijnlijk was GeoHot druk bezig, maar nu zit hij natuurlijk met die rechtzaak tegen Sony. Mijn vraag is daarom: kan iemand uitzoeken wanneer deze site is geregisteerd, en wanneer hij voor het laatst is geupdate
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-11, 23:27
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

// Verplaatst naar Geruchten

Denk niet dat dit thuis hoort in Jailbreak.
  #3  
Oud 15-01-11, 23:29
samluit samluit is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 37
Standaard

Oh Sorry, dacht omdat het misschien een toekmstige jailbreak was, het misschien wel hier zou moeten staan.
  #4  
Oud 17-01-11, 18:53
ray12021968 ray12021968 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 60
Standaard

Vreemd dat niemand hier een reaktie op geeft???
Ikzelf las het zondagavond al en ben gelijk gaan kijken,valt weinig te zien maar toch.
Blijkbaar niemand intressse of niks te melden hierover terwijl bij het Devteam ineens alles op z'n kop staat als die iets aankondigen.Ik ben inmiddels al 2 kerstdinners en 500 oliebollen verder, st.maarten is ook al langs geweest en we gaan richting de carnaval.
Misschien staat er morgen:coming VERY soon.
  #5  
Oud 17-01-11, 22:17
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Ik moet zeggen.. Het zit er interessant uit.. Maar zal hij het waarmaken? Wat zo'n problemen bezorgd, een untethered jailbeak van 4.2.1 of misschien zelf 4.3..
Reageren

Labels
geohot, jailbreak, nieuwe, ra1nb0wra1n, rubyra1n



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is Rubyra1n de nieuwe jailbreak tool van Geohot? IpodDemon Jailbreak 1 29-12-10 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.