WWDC 7 september discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt het nou dat er vandaag (7 september) 2e deel van WWDC van apple is? Dus dat de nieuwe iPhone word gepresenteerd? Of is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
WWDC 7 september
Klopt het nou dat er vandaag (7 september) 2e deel van WWDC van apple is? Dus dat de nieuwe iPhone word gepresenteerd? Of is dit een andere datum?
En hoe laat zou dit in NL tijd zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klopt niks van!
Ze hebben nog geen invites verstuurd naar de media dus momenteel staat er nog niks gepland! |
|
||||
|
||||
Waar haal je die info dat het 7 september WWDC is?
|
|
|||
|
|||
ik dacht ook dat het vandaag was =S
‘Najaarsevenement van Apple is op 7 september’ - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Ja precies, die link ja. Ik had het namelijk in mijn agenda staan!
|
|
||||
|
||||
iphoneclub/story is natuurlijk niet echt een betrouwbare bron
|
|
||||
|
||||
Als je leest zie je ook dat het uit een andere "betrouwbare" bron komt
|
|
||||
|
||||
Een media event is niet hetzelfde als de WWDC...
(omgekeerd is de keynote van de WWDC vaak wel een media event) |
|
||||
|
||||
En dat komt er vandaag wel?
|
|
||||
|
||||
Als men het nieuws hier omtrent in de gaten had gehouden, had men kunnen weten dat het allemaal geruchten waren die later zijn ontkracht. Dus verwacht vandaag niks
Elk jaar nemen de geruchten toe bij het uitkomen van een nieuwe iPhone. Ook deze keer hoor en zie je veel geruchten maar geloof er nog geen 10% van. Dan zit je ongeveer goed
|
|||
|
|||
Het begint toch wel tegen te steken nu dat apple maar niet afkomt mee die nieuwe iphone en ik stel mij daar vragen bij.
Om te beginnen; anderen brengen denk ik 10 toestellen per jaar uit en altijd maar beter en beter en beter. Apple brengt slechts 1 toestel per jaar uit, pas op, nikske op tegen he maar we zitte in 2011 en de tijden zijn verandert, het verandert zodanig in de technologie ook vele mensen graag een jaar nadien een nieuw toestel willen hebben met de nieuwere snufkes en dergelijke meer. Apple wacht nu al langer dan gewoonlijk, dit zorgt er nu al voor er redelijk wat de galaxy s2 hebben gekocht. Ik snap er geen jota van waarom dat dat allemaal nog niet in orde is? Hoe doen die andere bedrijven dat dan dat zij zelfs 5-10 toestellen per jaar kunnen uitbrengen? EN altijd maar beter en beter enz.... |
|
||||
|
||||
Denk dat de IOS5 icm itunes en icloud nog lang niet klaar is
Tenminste da vin ik |
|
|||
|
|||
ik las net dat Apple eerst een uitnodiging stuurt zoals bij de vorige jaren.
Dus vandaag zal Apple hem niet aan het publiek tonen. Heb even wat staan zoeken welke datums sommige sites nog geven: 9 september 12 september 7 oktober Hopelijk komt de iPhone 5 in september. Apple laat me wat te lang w8ten |
|
|||
|
|||
Ja, duurt wel heel lang dit jaar..niet normaal. En ook totaal niks naar buiten brengen he.
Snap dat ze soms de spanning willen opbouwen..maar dit duurt nu al wel heel lang..en sommigen willen toch graag weten wat ze moeten als hun abbo elk moment afloopt. Dan zullen sommigen toch een keer overstappen lijkt me. Mag nu toch wel een keer wat naar buiten komen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tsteekt toh wel ferm tegen nu, we weten nog steeds nikske, tis al bijna oktober.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
16 september in Canada als prepaid! | marianne | Archief | 15 | 10-10-08 00:37 |
|
|