Apple The Movie discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Welcome to Macintosh Dat is de naam van een documentaire over Apple die op 6 april aanstaande op het filmfestival van Wisconsin in wereldpremiere gaat. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple The Movie
Welcome to Macintosh Dat is de naam van een documentaire over Apple die op 6 april aanstaande op het filmfestival van Wisconsin in wereldpremiere gaat.
Veel bekende Apple mensen vertellen over de ontwikkeling van de macintosh. Hier alvast een voorproefje op wat komen gaat WelcomeToMacintosh
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hehehe ik leuk maar ik denk toch echt dat windows de wereld meer heeft veranderd xD Populisten Maar hier zou ik zeker wel eens heen willen, erg leuk
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geohot the movie | gserban | Chat en geruchten | 1 | 13-10-10 11:12 |
Movie. | dark_shadow1 | Archief | 1 | 02-01-10 00:25 |
saw movie theme ??? | brifast | Jailbreak apps en thema's | 12 | 13-07-08 12:59 |
|
|