beste app voor flash content discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Enig nieuws over goede oplossing voor Flash content op iPad2? Puffin schijnt volgens de berichten niet erg goed te lopen, iSwifter valt niet uit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beste app voor flash content
Enig nieuws over goede oplossing voor Flash content op iPad2? Puffin schijnt volgens de berichten niet erg goed te lopen, iSwifter valt niet uit te proberen zonder eerst te kopen, ik lees ook dat er Photon Flash Web Browser is en Skyfire? Door de bomen, zie ik het bos niet meer maar ben wel geirriteerd als ik vaak op websites een artikel niet kan lezen met bijbehorend video materiaal omdat m'n iPad2 geen Flash materiaal kan tonen. Graag advies!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Delen van content nu en telegraaf app | Jean72 | iPhone Apps | 0 | 30-11-10 20:48 |
''No Content'' in iPod.app (Oplossing!) | iMario | iPhone Apps | 1 | 05-10-08 16:55 |
|
|