//

Wijngids

Wijngids discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben op zoek naar een wijngids op de iPad. Het mag een App zijn maar ook een ebook. Echter zoek ik wel iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-11, 23:28
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Question Wijngids

Hoi,

Ik ben op zoek naar een wijngids op de iPad.
Het mag een App zijn maar ook een ebook. Echter zoek ik wel iets proffesioneels en niet zomaar een gids waar je welke wijn in welke winkel kan kopen.

Een goeie wijn encyclopedie bevat de wijnhuizen met de soorten wijn, jaartallen, beschrijving ...

Bestaat dit reeds dan heb ik er wel wat euro's voor over
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-11, 09:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Man, jij vraagt daar iets op een Hollands forum

Ik gebruik zelf "Le Guide Hachet des Vins 2012" en "Cor.kz".

Maar, ga in iTunes eens naar de App Store en geef het zoekbegrip "wine" (in het Engels dus) in. Er verschijnen dan tientallen goede en minder goede apps.

Er zijn ook een aantal gratis apps bij maar die zijn wat ze zijn, gratis De beste apps zijn, hoe kan het anders, niet gratis.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:34.